Yakuza: Like a Dragon till sist PS5-bekräftat, släpps i november

Robot
Yakuza: Like a Dragon till sist PS5-bekräftat, släpps i november

Also: ny trailer från sjunde Yakuza.

#yakuza-like-a-dragon


Medlem

Gött, då hinner jag med en Legend run i Kiwami 2 innan.

Igår blev det möjligt att förboka Like a Dragon på Steam också. Slog till på den tyngsta versionen i en halvnaiv förhoppning om att se Remastered Collection, Y6 och Judgment på PC i närtid.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

En sak är säker. Inte blir det den engelska ljuds(p)året i spelet iaf >_<

Medlem

13:e November alltså, det kan bli tajt, men jag ska nog hinna klart innan Cyberpunk 2077 släpps veckan efter. Yakuza är en otroligt fantastisk spelserie som jag hoppas allt fler ger en chans, speciellt när Yakuza 0, Kiwami, Kiwami 2 finns på såväl Steam som Xbox Game Pass.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Moderator | Testpilot
Skrivet av deezel:

En sak är säker. Inte blir det den engelska ljuds(p)året i spelet iaf >_<

Underskatta det inte!

Jag var också väldigt mån om att det skulle vara Japanska i min JRPGs, men jag har de senaste åren börjar ändra mig. Mycket lättare imo att hänga med i allt vad som händer när man bara kan lyssna och inte läsa (Typiskt argument för de som menar undertexter suger..), samt att röstskådespeleriet har blivit enormt bättre på senaste tiden . Även ett äldre spel vid namn "Tales of Symphonia" var riktigt bra med engelska röster.

Oavsett åsikt är det ju bäst när alla kan välja själv


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

@uberpwnage2.0: Mja, för min del spelar det inte så stor roll vilket språket är bara det är skådisar som får det som händer på skärmen att fungera. Det gör inte dessa US tomtar. Allt som oftast en budgetfråga och generellt så äger ju Japanerna övriga världen på den fronten. Men sen har de ju ganska många fler att välja på, men det finns även kassa Japansk ljudspår också ^^

1
Skriv svar