Halo Infinite blir en "plattform" för Halo-spel: "Är starten för våra kommande 10 år"

Robot
Halo Infinite blir en "plattform" för Halo-spel: "Är starten för våra kommande 10 år"

343i vill ta sig bort från numrerade uppföljare.

#343i, #halo-infinite, #pc, #xbox-one, #xbox-series-x


Medlem

Om det blir lite som Rb6 Siege med content update så tycker jag det ser lovande ut.

Medlem

Gillar fokuserade uppföljare än att allt ska vara ett och samma spel. Vill liksom inte att införskaffa ett spel och sedan 1-2 år senare så får man dlc för 1000-2000 svenska kronor för att få den "kompletta" storyn

Medlem

För om dom har en 10 års planering på Halo Infinite så måste dom tjäna pengar på något sätt så gissar på att dom kommer ha någon form av DLC/Expansion

Kan gissa på att dom kommer ha något liknande som Destiny har med att man har sin story sedan släpper dom några DLC sedan kommer en större Expansion som får några DLC sedan blir det en EXpansion med några DLC (och så vidare)

Medlem

Låter oroväckande, games as a service är inget jag vill ha. Förstår att det är vettigare rent ekonomiskt dock.

Medlem

10års plan, dubbelt så bra som Sovjets 5års plan då...

Medlem
Skrivet av Fillan93:

Om det blir lite som Rb6 Siege med content update så tycker jag det ser lovande ut.

Hade varit trevlig, synd att Siege tog för mycket inspiration från fortnite. Nu har man "operatörer" med brottarmasker, kanindräkter och en som kan springa genom väggar. För att inte tala om att spelet gjort om enbart för de snabba operatörerna.

1
Skriv svar