Episoder done right? De tre Tell Me Why-avsnitten släpps under tre veckor

Robot
Episoder done right? De tre Tell Me Why-avsnitten släpps under tre veckor
Medlem

Men varför episoder? Känns som en gammal KD morsa som inte låter dig binga sista säsongen av Pokemon. Helt förlegat!

Medlem
Skrivet av maq777:

Men varför episoder? Känns som en gammal KD morsa som inte låter dig binga sista säsongen av Pokemon. Helt förlegat!

Otroligt bra marketing, fler borde göra samma sak. Är första episoden bra, vill folk ha mer, och då hypas episod två upp och det får ett till lyft. Fler chanser till att folk får möjligheten att upptäcka spelet genom sociala medier etc, är i stort sett gratis PR. Det är så jag tänker, i alla fall.

NuZ
Testpilot

Färre men längre delar?


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av Prixm:

Otroligt bra marketing, fler borde göra samma sak. Är första episoden bra, vill folk ha mer, och då hypas episod två upp och det får ett till lyft. Fler chanser till att folk får möjligheten att upptäcka spelet genom sociala medier etc, är i stort sett gratis PR. Det är så jag tänker, i alla fall.

Det ligger ngt i det du säger. Du kan ha rätt. Men på andra sidan spektrat, saker man lägger i från sig kan vara svårt att återkomma till. Det är t.ex anledningen till att jag mycket hellre ser än film än en serie.

Ambassadör
Xbox

Mycket trevligt! Ska bli kul att spela. Det episodbaserade formatet är inte en favorit hos mig, men det har ju med lång väntan att göra. När det är så här tätt så känns det ok. De vill ju skapa ett community som diskuterar mellan episoderna så det är ju ett medvetet val.

Väldigt intressanta protagonister!


signatur

Jump in.

Medlem

Iduno. Allt på en gång eller allt under tre veckor.. Tomejto, tomaato.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Grymt! Jag hade ingen aning om att det kommer så snart. Trodde det skulle med next-gen (dvs Xbox Series X), men blev glad då det kommer till Xbox One nu (eller, om några veckor ).

Både Life is Strange och uppföljaren var några av de bästa spel jag spelat, speciellt gällande känslor, effekter av ens agerande och som visar på att spel är ett utmärkt medium att visa på multifacetterade historier.

Kommer spela då alla episoder släppts, precis som med LiS, så man kan spela igenom allt i en följd

1
Skriv svar