Ps Plus Augusti 2020

Inaktiv
Ps Plus Augusti 2020

Vi var många som hade hoppats på detta och nu har Sony bekräftat nyheten på sin blog.

Ps Plus-medlemmar får "Fall Guys - Ultimate Knockdown" direkt på release den fjärde augusti.

Känns som ett otroligt smart drag av Sony, då matcherna består av 60 spelare måste det nästan till gratis för att fylla lobbyn.

Det andra spelet som blir tillgängligt är CoD - Modern Warfare 2 Campaign Remastered (jippi....]

Inaktiv

Var ju inte så spännande direkt, inte för min del iaf...

Medlem

jag hade ps+ ett tag under slutet av ps3 eran. Tyckte man fick relativt bra spel på PS3:an.

När jag skaffade PS4 2014 hade jag ps+ i typ 2 år. Och tyckte man alltid fick dåliga spel så jag stängde av det. Och varje månad efter det har jag kollat men det är bara skit man får på ps+, inga bra spel alls. Mest bara dåliga indie-spel eller spel som kräver ps+ för att spela.

Det mesta bra som ps+ gett bort är också spel man redan äger t.ex Bloodborne en månad. Hoppas på bättring, för hur det ser ut nu är priset för ps+ inte värt det. Det är ju endast bra om man lirar multiplayer som jag inte gör.


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Jag är nöjd! ska bli kul att prova Cod MW2 campaign remastered. Fall Guys ser lite små kul ut med

Medlem
Skrivet av Earthscum:

jag hade ps+ ett tag under slutet av ps3 eran. Tyckte man fick relativt bra spel på PS3:an.

När jag skaffade PS4 2014 hade jag ps+ i typ 2 år. Och tyckte man alltid fick dåliga spel så jag stängde av det. Och varje månad efter det har jag kollat men det är bara skit man får på ps+, inga bra spel alls. Mest bara dåliga indie-spel eller spel som kräver ps+ för att spela.

Det mesta bra som ps+ gett bort är också spel man redan äger t.ex Bloodborne en månad. Hoppas på bättring, för hur det ser ut nu är priset för ps+ inte värt det. Det är ju endast bra om man lirar multiplayer som jag inte gör.

Köper själv inte mycket spel längre (förutom guldkornen), men tycker det kommit en hel del bra single-player spel till playstation plus som inte är indies senaste året, såsom:

- City Skylines
- Dirt Rally 2.0
- Bioshock the Collection
- Uncharted the nathan drake collection
- Nioh
- Outlast 2
- Uncharted 4
- Batman Arkham Night
- Darksiders 3
- Sniper elite 3
- Detroit Become human
- Titanfall 2 (SP kampanjen)
- Call of Duty WW2 (SP kampanjen)
- Battlefront 2 (SP kampanjen)
- 2 st Call of Duty remastered versioner (SP kampanjen i varje)
etc etc


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

1
Skriv svar