Key To Heaven 2D MMORPG

Medlem
Key To Heaven 2D MMORPG

För ett antal månader sedan postade jag om mitt spel och nu är det väldigt nära en Steam Release. Har sedan förra posten gjort om all grafik och gjort mycket utveckling på spelet.

Här är min nuvarande Trailer:

Discord: https://discord.gg/TmHHJkG
Steam Signup: https://mailchi.mp/9add8f4ad526/keytoheaven
Website: www.key2heaven.com

Moderator | Testpilot

Flyttade tråden till "Visa upp dig själv"-delen av forumet.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Moderator | Testpilot

Kikat på trailern, ser bra ut! Absolut inte förtjust i att det verkar vara PVP så fort man går utanför staden Kommer bara bli en dryg gankfest, helst om man ska stå och ha ihjäl ett starkt monster.

Lycka till dock!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Okej tack

Ja det är inte alla som tycker om PvP så vi får se om det är något jag kommer få justera sedan om majoriteten föredrar att det finns fler säkra zoner.

Moderator | Testpilot
Skrivet av WilliamRobhe:

Okej tack

Ja det är inte alla som tycker om PvP så vi får se om det är något jag kommer få justera sedan om majoriteten föredrar att det finns fler säkra zoner.

På pappret är det en kul idé, men ofta slutar det bara med situationer där folk campar städer, där folk gör mycket quests, eller starka mobs. Inte så roligt att kämpa med en svår mob, eller många svaga, och så kommer någon och har ihjäl dig.

Det är sällan kul, och oftast är det roligare för den som gankar än de som är gankad. Ibland vill man bara spela och ta det lugnt vilket kommer bli svårt i det här fallet då det alltid finns en chans att man tappar en del av vad man äger bara för att vissa går runt och dödar noobs eller liknande.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar