20 år gamla American McGee's Alice får högupplösta texturer

Robot
20 år gamla American McGee's Alice får högupplösta texturer

2 gig fanskapad uppgradering finns att hämta hem.

#american-mcgees-alice


Medlem

En av mina absoluta favorit spel.

Medlem

American Mcgee alice inte är så lätt att få tag i, faktum är att det ej går att köpa digitalt ens (om man inte lyckas få tag på complete eller deluxe edition). Hittar inte ens denna utgåva på varken origin eller andra butiker. På ebay går det att hitta, men detta är använda exemplar. Har kollat på Amazon, men där finns den inte. Är det bara jag som tycker det är lite udda?

Riktigt kul spel och unikt för sin tid, skulle vara kul att damma av det igen och återuppleva den fantastiska världen som Mcgee målat upp.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av magma:

American Mcgee alice inte är så lätt att få tag i, faktum är att det ej går att köpa digitalt ens (om man inte lyckas få tag på complete eller deluxe edition). Hittar inte ens denna utgåva på varken origin eller andra butiker. På ebay går det att hitta, men detta är använda exemplar. Har kollat på Amazon, men där finns den inte. Är det bara jag som tycker det är lite udda?

Riktigt kul spel och unikt för sin tid, skulle vara kul att damma av det igen och återuppleva den fantastiska världen som Mcgee målat upp.

Det är faktiskt udda, men kanske har med rättigheterna att göra? Om jag får killgissa då

Har faktiskt kvar spelet i någon bananlåda i källaren. Man kanske skulle göra ett försök att prova det här

Medlem
Skrivet av magma:

American Mcgee alice inte är så lätt att få tag i, faktum är att det ej går att köpa digitalt ens (om man inte lyckas få tag på complete eller deluxe edition). Hittar inte ens denna utgåva på varken origin eller andra butiker. På ebay går det att hitta, men detta är använda exemplar. Har kollat på Amazon, men där finns den inte. Är det bara jag som tycker det är lite udda?

Riktigt kul spel och unikt för sin tid, skulle vara kul att damma av det igen och återuppleva den fantastiska världen som Mcgee målat upp.

Skrivet av SkogsTrollet:

Det är faktiskt udda, men kanske har med rättigheterna att göra? Om jag får killgissa då

Har faktiskt kvar spelet i någon bananlåda i källaren. Man kanske skulle göra ett försök att prova det här

På steam finns en guide hur man kan låsa upp complete edition av Alice Madness returns, men den metoden verkar inte vara laglig?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Ångrar lite att jag aldrig köpte PC-originalet när det fanns tillgängligt och ofta såg det i butiker, men köpte DLCn till uppföljaren och spelade igenom det på PS3an. Bra spel.

Medlem

Det här var oväntat. Ingick inte första spelet i Madness Returns eller minns jag fel? Båda spelen var i alla fall riktigt bra.

NuZ
Testpilot

Fantastiska spel och hoppas han gör ett till! Dessa spel är lätt på min top 5


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

1
Skriv svar