Horizon: Zero Dawn får finfina betyg till pc

Robot
Horizon: Zero Dawn får finfina betyg till pc

Vissa kallar det den bästa versionen.

#horizon-zero-dawn


Medlem

Ett tips, köp det på Epic Games och inte Steam.

250kr med kupongen på Epic Games.
550kr på Steam.

Ganska enkelt val.

Trevligt att höra. Ett mycket bra spel. Rekommenderas.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

CFW
Medlem

Inget för mig, men roligt med tidigare exclusives till PC.

Medlem
Skrivet av Prixm:

Ett tips, köp det på Epic Games och inte Steam.

250kr med kupongen på Epic Games.
550kr på Steam.

Ganska enkelt val.

Hur får man kupongen att fungera? När jag går via kassan står det bara att kupongen inte går att använda på Horizon.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Prixm:

Ett tips, köp det på Epic Games och inte Steam.

250kr med kupongen på Epic Games.
550kr på Steam.

Ganska enkelt val.

Tänkte göra det när jag kommit hem från jobbet Som tur är så har jag kvar min kupong på Epic Games och även om jag troligtvis inte kommer att spela det än på ett tag då jag har nyligen börjat ett annat backlogg-spel så tvivlar jag på att det inom en snar framtid kommer att bli någon rea på detta spel som gör det billigare än på Epic Games.

Medlem
Skrivet av magma:

Hur får man kupongen att fungera? När jag går via kassan står det bara att kupongen inte går att använda på Horizon.

Du måste vänta tills det släpps, går ej att använda vid pre-purchase, men fungerar fint samma sekund spelet släpps.

Medlem
Skrivet av magma:

Hur får man kupongen att fungera? När jag går via kassan står det bara att kupongen inte går att använda på Horizon.

Noo! Säg inte att Horizon är ett undantag på kupongen

Medlem
Skrivet av magma:

Hur får man kupongen att fungera? När jag går via kassan står det bara att kupongen inte går att använda på Horizon.

Skrivet av Prixm:

Du måste vänta tills det släpps, går ej att använda vid pre-purchase, men fungerar fint samma sekund spelet släpps.

Tack för ditt svar, ska prova detta


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

@magma: Vad är det för fancy kupong som det pratas om?

Medlem
Skrivet av grinnall:

@magma: Vad är det för fancy kupong som det pratas om?

Epic har en kupong kallad Epic coupon (orginellt) där de dra av 95 kr i kassan på utvalda spel.

Själv köpte jag Death Stranding för 324kr.

Ang. Horizon Zero Dawn, har spelat det på PS4 och väntar in 2an nu istället. För de som inte spelat det än så kan jag inte rekommendera det nog! Ett måste.

Medlem

@grinnall: Det fanns en kupong om 10€ (95 kr) att få till sitt konto under föregående rea, den gäller dock t.om. 1/11/2020. Har man inte fått den under föregående rea, så kan man inte få den i dagsläget, utan då får du vänta till nästa i höst/vinter(antar jag).

Btw. Är det någon som vet vilken tid spelet släpps, midnatt vår tid, eller är det någon annan tidzon som gäller?


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem
Skrivet av Prixm:

Ett tips, köp det på Epic Games och inte Steam.

250kr med kupongen på Epic Games.
550kr på Steam.

Ganska enkelt val.

Så 350 på Epic och 550 på Steam.
Har klarat mig utan Epic än så länge så blir nog ett köp på Steam i alla fall. Kan jag streama på TVn också.

Kostar ju 49.99€ på båda butikerna. Väldigt missledande kommentar

Medlem

Vet inte om det var trailer för ett spel eller menyinställningar...

Inaktiv

Enjoy, grymt trevligt spel Har fortfarande inte spelet Frozen Wilds, får bli mot vintern

Medlem
Skrivet av aholman:

Så 350 på Epic och 550 på Steam.
Har klarat mig utan Epic än så länge så blir nog ett köp på Steam i alla fall. Kan jag streama på TVn också.

Kostar ju 49.99€ på båda butikerna. Väldigt missledande kommentar

Det kan jag också, oavsett plattform, det kallas för HDMI kabel
Och jag köpte det för 349 SEK på Epic Store, inga Euro där inte.

Medlem

Svårt att bestämma mig om nästa PC spelköp blir detta eller death stranding.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Komured:

Vet inte om det var trailer för ett spel eller menyinställningar...

Vad hade du förväntat dig av en "PC Features Trailer"?

Medlem

Ett självklart köp på Steam så fort det kommer på rea


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av loerk:

Väldans många epic shills här inne.

När det är så pass mycket billigare så får man ju passa på. Hade spelet dock kostat lika mycket på de bägge plattformarna, hade jag föredragit Steam fortfarande.

Geeks Gaming

Jag kanske låter som en repig skiva men OM man vill ha det på steam men inte betala fullpris så kan ni kolla priserna på isthereanydeal

Geeks Gaming
Skrivet av loerk:

Väldans många epic shills här inne.

Varför känner du behöver av att sätta etiketter (”shills”) på folk för man inte konsekvent vägrar använda klienten?
Det känns lite som bedräglig argumentationsteknik.
Varför inte diskutera som en vuxen istället? 🤔

Medlem

550 kr är inte så mycket så jag köpte det på steam istället


signatur

Hail to the king, Baby!

Medlem

Bara så ni vet är det egentligen ingen kupong. Det är 95 kr avdrag på alla spel över typ 200 kr hela detta år. När ni använt en kupong får ni en ny.

95 kr avdrag på allt 2020 är rätt ok, ska köpa spelet, har ps4 pro men är så trött på laddningstider i vissa spel så vågade inte chansa.

Medlem
snygg spel

hoppas det är lika bra som det ser ut.

Medlem

@Najkan: Jag tror tyvärr kupongerna bara delades ut om och om igen under sommarrean,
den du har kan du såklart använda fram till november.

Medlem
Skrivet av neocon:

https://i.ibb.co/N925R2Y/horizon.png

Utan kupongen som bl.a. alla som redeemade GTA V när det var gratis har.

Hmm intressant. Bor ju i Österrike så ser bara euro. Men här är det priset 49.99€ man ser som icke inloggad. Inte ofta Sverige ligger så bra till när det gäller pris jämfört med kontinenten!

Inaktiv

....och den här gången kanske man slipper alla rabiata Nintendofans som försöker övertyga folk om att Zelda Botw är snyggare

Geeks Gaming
Skrivet av anon_176162:

....och den här gången kanske man slipper alla rabiata Nintendofans som försöker övertyga folk om att Zelda Botw är snyggare

Det är nog första gången jag hör det. Är det verkligen en grej?
Jag vet att många hade botw som GOTY före horizon men att det skulle vara snyggare är märkligt.

Medlem

Väntade bara på recensionerna för att höra om portningen, blev ett Steam-köp direkt!

123
Skriv svar