Snabbkollen - Spelar du något Battle Royale-spel?

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag antog lite att folk ändå testat, kanske körde ibland. Men uppenbarligen inte. Lite sent att lägga till det nu.

Ja, rent tekniskt har du ju rätt i att om man testar BR ett par gånger och tänker att: "Nä, fy satan vad jag avskyr den här spelformen", så hamnar man i kategorin "Mer sällan än så"

Jag får dricka lite kamomillte istället, så någon avgång blir det inte tal om!


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Installerade Fortnite en gång men startade det aldrig... Gills det? Nä, ser inte charmen direkt.


signatur

// Bacon <3

Aldrig i livet - tänker inte klicka i något som indikerar att man faktiskt spelar eländet så det blir att avstå denna gång

Medlem

Nej det är absolut inget för mig.

För mig så är Battle Royale denna gamla goding


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Saknar alternativet aldrig i helvetet skulle jag spela något dylikt, eller bara kort och gott "Nej."

Medlem

Redigt dålig fråga, då svaret "så fan heller" inte finns.
Seriöst dock ,varför finns det inget "nej inte alls" alternativ? Som att alla spelar BR spel..?

ELF
Medlem

Spelade en jäkla massa Pubg i början, men nu har det stått orört länge. Vevar väl igång det någon gång snart för ett par sista omgångar innan det avinstalleras och glöms bort. Sen blir det inget mer BR på bra länge. Tar nog upp det igen när BR har förpassats av något annat.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av B-itta:

Äsch så pass långt behöver vi inte gå... Men lite smisk på rumpan?

Lite väl hårt straff, men en rakning känns lämpligt som straff.....


signatur

No hill is too steep No hole is too deep

Medlem

Körde lite pubg när det kom, men njä själva spelläget känns inte så tilltalande för mig.
När det gäller mp-fps så kör jag squad absolut mest, andra plats hell let loose.

Finner spelen som har ett bredare lagspel mer tilltalande generellt, alltid gillat tactical shooters mer också.

Medlem

Jag saknar alternativen "Nej, inte på många år" och "Nej, aldrig".


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem

Battle Royale börjar bli uttjatat då alla gör det exakt likadant.
Det är alltid 1-2-3 eller 4 spelare i ett lag mot cirkus 100 andra spelare.
Aldrig är det plutoner på 20v20v20v20v20, det är ALLTID pyttesmå tråklag.
Fortnite hade ett 50v50 läge som var ganska roligt men det var mer som team deathmatch när man spawnade efter man dött, vilket blev tråkigt för att motståndarna bara kom tillbaka med sina fallskärmar. Man skulle kunna få till jätteroliga BR spel med stora lag om man kunde spela som medic med mera.

12
Skriv svar