Epic Bag of Carrying - Ny tygpåse i shoppen!

Robot
Epic Bag of Carrying - Ny tygpåse i shoppen!
Medlem

Vad är en tågpåse? Eller är det möjligen en felskrivning? 😊

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Jozo:

Vad är en tågpåse? Eller är det möjligen en felskrivning? 😊

Haha, vad hände där i hjärnan.


signatur
Medlem

O-EKO? Som inte-eko?

Medlem

Perfekt! Precis vad jag tänkte häromdan att jag behöver.

Medlem

Jag läste först "KGB-tekniken" och blev lite fundersam.😅

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av ernstp:

O-EKO? Som inte-eko?

Bra fråga, ska kolla med vårt tryckeri.

Edit: det är bara en märkning kring att materialet är testat för kemikalier och annat.


signatur
Medlem

Jag har kanske 8 tygpåsar och samtliga släpar i princip i backen så det var skönt att höra!


signatur

Burn in the light.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av elPresidente:

Jag läste först "KGB-tekniken" och blev lite fundersam.😅

Vi tar inget ansvar för om du förföljd när du använder vår påse.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vi tar inget ansvar för om du förföljd när du använder vår påse.

😱😂

Medlem

Kan ju vara så att det inte är ett korrekt patent, jag har själv flera tygpåsar med korta handtag, varför skulle detta vara värt ett patent?

Medlem
Skrivet av Esri:

Kan ju vara så att det inte är ett korrekt patent, jag har själv flera tygpåsar med korta handtag, varför skulle detta vara värt ett patent?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Bra fråga, ska kolla med vårt tryckeri.

Edit: det är bara en märkning kring att materialet är testat för kemikalier och annat.

Intressant att det har "EKO" i namnet fast det inte är ekologiskt. Därmed inte sagt att det är dåligt, men en gnutta vilseledande....

Medlem
Skrivet av ernstp:

Intressant att det har "EKO" i namnet fast det inte är ekologiskt. Därmed inte sagt att det är dåligt, men en gnutta vilseledande....

Det står ju "o-eko"

Medlem

Ska det föreställa ett skämt? OK, då säger vi väll det då.

Medlem

Hög igenkänningsfaktor.

Medlem

De behöver ju tvättas ibland. Krymper den i tvätten?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Miindz:

De behöver ju tvättas ibland. Krymper den i tvätten?

Skulle tro att det är handtvätt på denna.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Miindz:

De behöver ju tvättas ibland. Krymper den i tvätten?

Om man har lösa tårtbitar och opackerad köttklubba så lär man behöva tvätta ibland men jag har aldrig känt behov (ännu) av att tvätta mina tygpåsar jag tar på ICA.

Medlem

OEKO-Tex är ett väldigt fint test för att se hur mycket dåliga kemikalier som används i tillverkningsledet.

https://imsevimse.se/vad-ar-oeko-tex-standard-100-och-vad-inn...

Just att det innehåller "EKO" som vi svenskar ofta använder som förkortning för Ekologiskt är bara ett sammanträffande

Mvh

Medlem
C64
Medlem

Fz Kaffekask muggen som ni säljer hur mycket väger den ? är den lätt o välta

Medlem

Dåligt, saknas RGB.
Trodde det var standard på allt nuförtiden!?

Medlem
Skrivet av redruM:

Jag har kanske 8 tygpåsar och samtliga släpar i princip i backen så det var skönt att höra!

Har också köpt ett par stycken, samtliga släpar nästan i marken. Va fan är grejen? 😂

Medlem

Sugen som attans! Men finns det fler bilder? Så man kan se i den till exempel. Någon vänlig själ som inhandlat som kan visa lite mer?


signatur

Niet.

Medlem

Hade jag inte haft ett par tygkassar redan så hade jag slagit till med en gång. Men när mina är på väg att slitas ut så blir det köp omedelbart.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Theade:

Sugen som attans! Men finns det fler bilder? Så man kan se i den till exempel. Någon vänlig själ som inhandlat som kan visa lite mer?

Det kan vi försöka ordna! Annars vet jag att de första beställningarna borde ha börjat landa nu.


signatur
Medlem
Skrivet av anon_119148:

Om man har lösa tårtbitar och opackerad köttklubba så lär man behöva tvätta ibland men jag har aldrig känt behov (ännu) av att tvätta mina tygpåsar jag tar på ICA.

Jag brukar inte smeta ner mina kläder med diverse sörjor heller men jag tvättar dem med jämna mellanrum ändå.

Inaktiv
Skrivet av Miindz:

Jag brukar inte smeta ner mina kläder med diverse sörjor heller men jag tvättar dem med jämna mellanrum ändå.

Svett, damm, öl och potatismos kan nog räknas till ”diverse smörjor”.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Det kan vi försöka ordna! Annars vet jag att de första beställningarna borde ha börjat landa nu.

Hört att ni har nån livestream på fredagar

12
Skriv svar