The Last of Us 2 får mängder med nya gameplay-funktioner imorgon

Robot
The Last of Us 2 får mängder med nya gameplay-funktioner imorgon

Permadöd, one shot-mord, retroläge och mer implementeras i Grounded-uppdateringen.

#the-last-of-us-part-2


Medlem

Fusk eller ej, infinite ammo är ju svingött! Animationerna när du skjuter fiender är toppklass så det blir kul att meja utan förbehåll.

Medlem

Som vanligt bättre att vänta minst ett par månader med att köpa ett spel, alltså


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Tycker själv att folk som har tagit helium låter så himla roligt men det är nog en bumer med tänkte på att actingen är topklass

KoP
Medlem

Nya gameplay funktioner eller ej, en igenomspelning får vara nog. Det finns ju inte något nytt att bli överraskad utav storymässigt. Vissa spel funkar bara att spel igenom en gång (iaf för mig).

Medlem
Skrivet av Dunder:

Som vanligt bättre att vänta minst ett par månader med att köpa ett spel, alltså

Alltid. Sedan flera år tillbaka.

Inaktiv
Skrivet av Zidious G:

Alltid. Sedan flera år tillbaka.

Det är såklart sant men jag kan inte påstå att någonting av detta kommer påverka majoriteten av spelarna som kör detta för första gången. Tror de flesta vill ha en ganska medium-svårighet utan heliumröster och permadöd.

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Alltid. Sedan flera år tillbaka.

Som vanligt, alltså.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Det är såklart sant men jag kan inte påstå att någonting av detta kommer påverka majoriteten av spelarna som kör detta för första gången. Tror de flesta vill ha en ganska medium-svårighet utan heliumröster och permadöd.

Skulle vara karaktären Lev då. Just den röstskådisen var otroligt medioker måste jag säga så hade varit lite kul om Lev hade haft heliumröst så kanske man fått ut något av hen iaf.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Inaktiv
Skrivet av SunShine:

Skulle vara karaktären Lev då. Just den röstskådisen var otroligt medioker måste jag säga så hade varit lite kul om Lev hade haft heliumröst så kanske man fått ut något av hen iaf.

Svårt dock att avgöra om det var röstskådespelarens insats eller om karaktären var skriven att vara på det sättet. Har svårt att tro att den produktion av den här magnituden skulle snåla in på röstskådespelarna så vill nog tro att rösten var i linje med skaparnas vision men jag förstår vad du menar.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Svårt dock att avgöra om det var röstskådespelarens insats eller om karaktären var skriven att vara på det sättet. Har svårt att tro att den produktion av den här magnituden skulle snåla in på röstskådespelarna så vill nog tro att rösten var i linje med skaparnas vision men jag förstår vad du menar.

Jag fick känslan av att personen som gör rösten inte var så van vid att göra röstskådespeleri och stod o läste mkt innantill i studion alt var trött o vill gå o sova en stund haha.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Ja jag saknar inget av detta och gillar oftast alltid vanila spelande. Blir istället rätt arg på moddar som förvränger spelvärlden mm.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Som vanligt, alltså.

I framtiden.

Medlem
Skrivet av Zidious G:

I framtiden.

Såklart, det är sedan länge känt; Framtiden™.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

1
Skriv svar