Föreslå co-op shooters

Medlem
Föreslå co-op shooters

Jag å tjejen letar efter ett nytt co-op ”shooterspel”. Vi gillade Ghost recon wildlands å köpte GR: Breakpoint men det är ju så uselt så det är ospelbart.

De spel vi redan kört är: *EDIT: Uppdaterad*

The Division 1&2
Far Cry 5
Sniper elite 4
Ghost recon: wildlands & breakpoint
GTA online
Borderlands-serien
Resident evil 5&6

Det vi söker är spel där vi samarbetar alltså inte pvp. Ps4 eller pc.

Medlem

Borderlands är trevliga lootshooters. Går dessutom att lira i split-screen om man tycker om att trängas i soffan!

Medlem

Halo: Master Chief Collection. Grymt kul i co-op. Billigt med Game Pass.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Gears of War serien har Co-op kampanj.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem

Gillade ni Far Cry 5 så köp New Dawn
Lite kort kanske men gillade det bättre än femman.

Och Borderlands-spelen som tidigare föreslagits.

Skribent

Finns det inte någon mod så man kan lira Half life 1 och 2 i co-op? Det kanske kan vara något. Borderlands rekommenderas som sagt, men ni kan hoppa över den som heter pre-equal.

Medlem

Skulle ha tänkt efter lite mer när jag skrev vilka spel vi spelat tidigare Borderlands-spelen samt Resident Evil 5-6 har vi också spelat. Uppdaterar listan.

Skrivet av Arzei:

Halo: Master Chief Collection. Grymt kul i co-op. Billigt med Game Pass.

Går det att spela igenom alla kampanjer i co-op?

Medlem
Skrivet av Pixelwood:

Skulle ha tänkt efter lite mer när jag skrev vilka spel vi spelat tidigare Borderlands-spelen samt Resident Evil 5-6 har vi också spelat. Uppdaterar listan.

Går det att spela igenom alla kampanjer i co-op?

Ja.

Inaktiv

Remnant From The Ashes är nån sorts skjutar för upp till 4 personer som även blir gratis på Epic Game Store imorgon (13/8). Kan ju vara något? Även Destiny 2 kan vara intressant? Det är också gratis på Steam.

Medlem

Om ni går in på sidan co optimus så listar de spel med co - op , vilken plattform , antal spelare mm .
I Far Cry New Dawn så var det lite strul med co op delen , om jag hade servern och min polare anslöt så fick han springa efter när man ska rädda någon och fly i en bil för det fanns bara plats för två i bilen , ai man räddar och mig , annars ett ganska kul spel .
Sven co - op heter en mod till Halflife 1 som låter dig spela med polare.
Har ni provat de äldre Rainbow Six spelen , Swat 4 ?

Kan inte FZ ha en fast tråd för co - op spel som läsare kan fylla på med spel ?

UNDVIK !!!!!!!!!! Colonial Marines .

Medlem

Halo MCC, Dying Light, Vermintide 2 och Left 4 Dead 2. Samtliga är fantastiskt roliga i co-op.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Remnant From The Ashes är nån sorts skjutar för upp till 4 personer som även blir gratis på Epic Game Store imorgon (13/8). Kan ju vara något? Även Destiny 2 kan vara intressant? Det är också gratis på Steam.

Remnant from the Ashes e riktigt kul I co-op, rekommenderas!

Inaktiv
Skrivet av Lord Silver:

Remnant from the Ashes e riktigt kul I co-op, rekommenderas!

Kul att höra för jag och en polare väntar på att nabba det på EGS och spela framöver

1
Skriv svar