Skaparna av MMO-Alien blir uppköpta av Planetside 2-studion

Robot
Skaparna av MMO-Alien blir uppköpta av Planetside 2-studion
Medlem

Behövs mer spel i Alien-universumet, har alltid varit en favorit. Såg om de första filmerna förra hösten och fan vad de håller.

För de som är som jag kan jag tipsa om att version 6 av overhaul-modden till Colonial Marines verkar vara på G, finns testversion ute och sånt tror jag. Ser ut att hotta upp spelet lite, kanske kör man äntligen igenom det nu..
https://www.youtube.com/watch?v=OKmw7S51iA8

Medlem

De borde även samarbeta med Unknown Worlds som äger Natural Selection 2. NS2 är det absolut bästa multiplayerspelet jag spelat när det kommer till Alien vs Marines.

Inaktiv

Har bara haft dåliga upplevelser av Daybreak personligen. Hoppas Cold Iron får frihet.

Geeks Gaming

Vet inte hur dom ens har råd.
Kan ju hoppas på att dom sätter dom i arbete för nytt Everquest

Medlem

Jag kan förstå om man gör en Online Looter Shooter av Alien likt Destiny och The Division. Men ett MMO?

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Jag kan förstå om man gör en Online Looter Shooter av Alien likt Destiny och The Division. Men ett MMO?

Destiny och The Division är väl sedda av många som just mmo/mmorpg?!

Medlem
Skrivet av Jiminy:

Destiny och The Division är väl sedda av många som just mmo/mmorpg?!

Kan inte påstå att dom är så "Massively"

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Kan inte påstå att dom är så "Massively"

Det passar kanske inte den ursprungliga definitionen på MMO men allting utvecklas/förändras med tiden och numera så kan man med gott samvete jämföra både The Division 2 och Destiny med t ex WoW och andra mmon då spelen har fler likheter än olikheter imo.

1
Skriv svar