Quiz – Vad kan du om Total War-serien?

Robot
Quiz – Vad kan du om Total War-serien?

Ett nytt Total War firas som sig bör med ett quiz om den anrika strategiserien.

#fz, #quiz


Medlem

1 rätt, måste vara rekord, nästan så man blev kränkt för man inte hade 0 rätt.

Medlem

7 rätt. Borde kunnat alla😁

Medlem
Citat:

7/10 Korrekta svar!
Du är krigsherre över både Total War och det här quizzet.
Sannolikt heter du Joakim Bennet.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Skägg.
10 Chambers

Om Jocke inte gör det här quizet blir det andra bullar!


signatur
Medlem

"10/10 Korrekta svar!
Du är krigsherre över både Total War och det här quizzet.
Sannolikt heter du Joakim Bennet."

Ha haa!

Medlem

Så när kan man claima Troy?

Medlem

Släpps det klockan 3? ligger på låset här


signatur

Allätare

Medlem
Skrivet av FragMa:

Så när kan man claima Troy?

Troligtvis imorgon förmiddag...

När servrarna återhämtat sig efter anstormningen av spelare som försöker claima det.
Men jag antar att de släpper det kl 17. Det är ju då Epic verkar släppa gratisspelen i övrigt. Så det gäller säkert denna release också. Så man kan ju försöka då.

Edit: Det var klockan 3 som nämndes ovan. Och det gick att plocka hem efter ett par omladdningar av sidan Klart över förväntan.

Medlem

2/10 mitt sämsta quiz någonsin, har å andra sidan aldrig spelat någon av titlarna.

Medlem

2/10 , det går bra nu ^^ Inte spelat ett enda av dem, men man vet ju vem som diggar dem på fz om man säger så. Hade räknat med 1 poäng men men.

Medlem

2/10 Korrekta svar!

Någon har visst en och annan historielektion att ta igen. Vi börjar med en om Djingis Khan..

Gissade på alla frågor utom en

7/10 inte bra för någon som spelat alla Total War spelen

Medlem

3/10 aldrig spelat Total War.


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem

10/10, first-timer

Medlem

5/10 Korrekta svar. Jag gillar o spela total war spelen Shogun 2 är favorit följt efter Warhammer. Men som sagt är inte så insatt i allt jag kunde fått 7 rätt men min hjärna blanda ihop THQ och Sega för att jag tänkte på COH sedan så trök jag fel på året tryckte på 90 i stället för 00.

Medlem

Första TW: Shogun var helt sjukt när det kom. Ett riktigt AAA-spel som gjorde att datorn fick jobba. Empire fastnade jag tyvärr inte för. Var väldigt skeptisk till att CA skulle lyckas bra med Warhammer-serien men är glad att de motbevisade det. Nu är det TW: Warhammer för hela slanten. Knappt testat hälften av alla fraktionerna som finns än mindre dess Lords. Riktigt roligt spel med enorm omspelningsvärde. Rekommenderas till alla som gillar RTS!!

Medlem

9/10, äntligen ett quiz som jag kände mig säker på!
Har precis hämtat hem Troy, men sparar det till imorgon (annars kommer man nog inte upp till jobb imorgon)!


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

Ah fan, gick så bra men så kom mobilspelet

Medlem

3/10, chansade på alla frågor utom sista.
Får erkänna att jag har noll koll på Total War, inte min kopp te


signatur

no remorse

Medlem

Inte ett piss cuz 2/10

Medlem

5 av 10 får väl anses bra genom 100% gissning ^^.

Medlem

10/10
Du är krigsherre över både Total War och det här quizzet.
Sannolikt heter du Joakim Bennet.

Första som jag kände mig säker på nästan alla frågor

Medlem

2:a försöket 1 vecka senare gav mig 10/10. Dock är det kanske inte dags än att byta namn till Joakim.

Medlem

Det här var banne mig min första 10/10! Efter alla år som jag kämpat för denna ära och skrytfaktor att lägga till mitt CV!

Medlem
1
Skriv svar