Fall Guys-spelare kompenseras för lanseringsstrulet

Robot
Fall Guys-spelare kompenseras för lanseringsstrulet
Medlem

Vann en match igår och fick felmeddelande och ingen krona eller kudos efter matchen. Den kronan får jag aldrig igen

Medlem

Vilket datum måste man ha varit inne som senast för att få kompensationen? Köpte spelet i förrigår.

Skrivet av rosroborb:

Vann en match igår och fick felmeddelande och ingen krona eller kudos efter matchen. Den kronan får jag aldrig igen

Varför skulle du inte få en krona igen?

Medlem
Skrivet av rosroborb:

Vann en match igår och fick felmeddelande och ingen krona eller kudos efter matchen. Den kronan får jag aldrig igen

Hände mig med. Men min krona fanns där när jag startade om.

Inaktiv

Bethesda var ju också duktiga och kompenserade spelarna med en ingame-slant

Medlem
Skrivet av Cenorida:

Vilket datum måste man ha varit inne som senast för att få kompensationen? Köpte spelet i förrigår.

Varför skulle du inte få en krona igen?

Jag formulerade mig lite kasst kanske. Jag menar att jag aldrig får se just den kronan. Det kommer förhoppningsvis andra kronor.

Medlem

Haha vilket spel.
Hur har man missat detta ska nog köpa

Kan man spela 2 eller fler spelare samtidigt local? att man joinar typ splitscreen?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Haha vilket spel.
Hur har man missat detta ska nog köpa

Kan man spela 2 eller fler spelare samtidigt local? att man joinar typ splitscreen?

Finns ingen split screen i nuläget tyvärr. Men däremot kan man vara flera i ett "party". Fortfarande bara en som vinner dock. Större chans att ni hamnar tillsammans i team games då

Medlem
Skrivet av KimiKiwi:

Finns ingen split screen i nuläget tyvärr. Men däremot kan man vara flera i ett "party". Fortfarande bara en som vinner dock. Större chans att ni hamnar tillsammans i team games då

Ok synd hoppas det patchas in att man kan spela/joina tillsammans lokalt också.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Gnällkuk
Skrivet av Cenorida:

Vilket datum måste man ha varit inne som senast för att få kompensationen? Köpte spelet i förrigår.

Varför skulle du inte få en krona igen?

Från igår;

"Any player that has ever opened the game before midnight tonight, will be gifted this compensation automatically!"


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar