Jeffrey "Lazlow" Jones har lämnat Rockstar Games

Robot
Jeffrey "Lazlow" Jones har lämnat Rockstar Games

Kommer vi få höra den ikoniska radioprataren i framtida GTA-spel?

#GTA, #Lazlow


Medlem

GTA 6 kan likväl streama in radio och TV från verkligheten nu, är nog ingen som kommer märka någon skillnad ändå.

Medlem

Leslie Benzies avhopp var betydligt värre dock som skedde för några år sedan.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Leslie Benzies avhopp var betydligt värre dock som skedde för några år sedan.

Men inte värre än dan housers avhopp.

Medlem
Skrivet av Sillgam:

Men inte värre än dan housers avhopp.

Just ja. Han också. Shit de har tappat tunga namn alltså.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Man börjar bli orolig

Medlem

Det var tråkigt... Bara för några dagar sen pratade jag med en kompis om att jag såg fram emot Cyberpunk 2077 ännu mer efter att insåg att spelet kommer ha in-game radiokanaler. Nämnde sen att en av mina favorit spelupplevelser var att spela GTA 3 för första gången, då jag körde omkring och utforskade medan jag lyssnade på in-game radiokanalerna. Men radiokanalen jag fastnade mest för var Chatterbox med Lazlow som fick spelvärlden att kännas mer verklig. Jag hade aldrig känt mig så "immersed" i ett spel innan och det har mycket att göra med hans roll i det.

Medlem

Vill minnas att han var bara med sporadiskt i San Andreas tyvärr, Laslow har definitivt bidragit till stämningen i spelen. Femman har jag inte lirat än dock, där han verkar ha än större roll.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Nästa GTA borde ju ha ett gäng år av produktion bakom sig redan så man kan ju hoppas att Lazlow kommer vara med på något sätt även om det kanske inte blir i samma utsträckning som i GTA V.

Medlem

Lite trist, men samtidigt så var han som roligast i trean. Det var kort, random, och vansinnigt kul. Gillar inte riktigt vad de gjorde med honom i femman.

Trean hade klassiker som:

Lazlow: Hello caller, you are on the air. Are you sane!? Are you a sane caller!?

Caller: Absolutely Lazlow. Killer bees!

Och:

Caller: That last caller was so full of crap! Everyone knows women are made from sand.

1
Skriv svar