Se nextgen-gameplay från lovande Atomic Hearts

Robot
Se nextgen-gameplay från lovande Atomic Hearts

Sju minuter 4K-upplöst utforskande av den konstiga världen - med giftiga springplantor och UFC-robotar.

#atomic-hearts, #mick-gordon, #nextgen


Medlem

Ganska snyggt? Men känns som att något saknas.

Medlem
Medlem

Ser snyggt ut och intressant ut, men jag tror inte det blir nästa bioshock, snarare gör det sin egen grej (vilket är vågat och häftigt). Jag hänger dock inte med på vad spelet går ut på?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Förstår inte riktigt vad som är lovande med detta förutom att det är snygg design på robotarna och miljöerna. Och det är en enda person som är ansvarig för den biten. Studion verkar ha haft enorma problem under utvecklingen - många som har blivit sparkade, många delar av utvecklingen som har blivit outsourced, rykten om att deras chef inte vet något om spelutveckling och att producenterna inte kan enas om vad spelet egentligen ska gå ut på. Gameplay i denna trailer ser ganska styltigt och klumpigt ut. Många element från föregående trailers saknas. Det är också lite oroväckande att trailern börjar med att spelaren håller i ett intressant vapen som man aldrig får se honom avlossa...

Gillar hur det ser ut men jag är otroligt skeptisk.

Medlem

@Zulthar: håller med dig, orkade kolla ett tag men började snabbt spela framåt i videon för att hitta lite mer intressanta bitar då det inte var särskilt kul att kolla på. Gillar ambition med RTX och allt men tycker man kan se i denna video att performance verkar vara riktigt dålig, undrar vad för hårdvara dom körde på.

Medlem

Det här tycker jag ser helt fantastiskt ut. Otroligt originellt


signatur

"I'll bet Hector pauses here every day, and thinks to himself... 'Boy I wish I could see past my gut and enjoy my expensive monogrammed floor!'"

Medlem

Kommer att bli intressant när Ryssland och andra länder skaffar sig ordentlig kunskap i spelutveckling. Tror vi kommer att se nya kulturella uttryck jämfört mot västvärlden.

Medlem

Fan va de hackade, eller var det bara min videostream?

Medlem
Skrivet av McRaoul:

Fan va de hackade, eller var det bara min videostream?

Måste nog tyvärr varit din videostream, för min hackade ingeting och tycker der ser rätt intressant ut personligen, så pröva att kolla igen.

Avstängd
Medlem

Hmm.. intressant men hoppas ändå på ett nytt försök ifrån Prey utvecklarna (som skulle varit Psychoshock om inte Bethesda fick bestämma). Atomic Hearts gameplay ger mig för övrigt vibbar av "City in the Sky" blandat med "Temple of Time" (ryskt Zelda fps hade varit något)

Medlem

Ser inget vidare ut (spelet i sig) och verkar mest vara en prey 3 spirituell grej?

Grafiska.. Absolut men inget jag trillade ut stolen för.


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av Maysay:

Kommer att bli intressant när Ryssland och andra länder skaffar sig ordentlig kunskap i spelutveckling. Tror vi kommer att se nya kulturella uttryck jämfört mot västvärlden.

Mja men en del spel finns redan...

Stalker och Metro - Ukrainskt.
DCS och Escape from Tarkov - Ryskt
World of Tanks/Warships - Vitryskt

Men kanske inte i samma nivå som exempelvis Sverige. Men vi är nog ett undantag även i väst. Troligtvis inte vanligt med lika många framgångsrika spelstudios i förhållande till befolkning. Överlag inte många länder som har flera avancerade spelmotorer som Frostbyte, Snowdrop och Apex.

Kan tänka mig det inte bara handlar om kunskap heller. I många andra länder finns nog en annan nivå av bekymmer när det gäller pengar och korruption.

Medlem

Ser bra ut - men jag tycker mig inte se något (mekaniskt) jag inte sett förr. Mycket fint grafiskt, men som någon sa, inte så jag blir golvad (HL2 Tech Demo ZoMG!).

Sedan har jag svårt att se något annat än ett FPS. Men då har jag ingen som helst aning om något förutom det jag såg i trailern. Så för min del är det för tidigt att tro något. Men som alltid så hoppas man ju att dom lyckas med sin vision och att det fallet mig i smaken!


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Megagurra:

Ganska snyggt? Men känns som att något saknas.

Hög och stabil frame rate är vad som saknas. Var det PS4/Xbox One-versionen som visades upp? Hoppas att åtminstone PC-versionen kommer vara stabil och flyta på ordentligt. För mig att flyt mycket viktigare än grafik. Lovande spel för övrigt.

Medlem

Det där stället ser ut som en tom Warframe bana.

1
Skriv svar