Se egenfångat Flight Simulator-gameplay i 4K

Kan man landa i Nordkorea?

Fragtjuv
Skrivet av Espresso_Bengt:

Kan man landa i Nordkorea?

Ja. Det kan man faktiskt.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Redaktör

”Landningsstället” Calle. ”Landningsstället”...


signatur
Skrivet av joelthor100:

Vilken nörd, gick upp 03.00 för att flyga till Nordkorea Han låter också som David Attenborough, skön kille.

Fragtjuv
Skrivet av Tomas Helenius:

”Landningsstället” Calle. ”Landningsstället”...

Reagerade på det jag också! Rent ut sagt bedrövligt. Av chefredaktören dessutom 😂😉


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Tänk vad ball detta spel varit om man kunde landa var man ville i världen och utforska fritt. Att bara glida runt i luften och flyga är inte det minsta tilltalande personligen.

Medlem

@Jiminy: Det är vell just det som är tanken med detta spelet! Eller simulator som det ju egentligen är Man kan landa precis var man vill, man ska visst kunna utforska världen i marknivå också vad jag förstår

Medlem
Skrivet av VeZZLaN88:

@Jiminy: Det är vell just det som är tanken med detta spelet! Eller simulator som det ju egentligen är Man kan landa precis var man vill, man ska visst kunna utforska världen i marknivå också vad jag förstår

Va??? Kan man springa runt i städer och sånt? Nääää!?

Megadelux
Skrivet av Jiminy:

Va??? Kan man springa runt i städer och sånt? Nääää!?

https://www.youtube.com/watch?v=z6ETsI1TI94

Du kan ha en "freeview" (Drone controller tror jag den heter ingame) Och styra som du vill. Även pausa ditt plan och flytta runt kameran osv.

Medlem
Skrivet av renod:

https://www.youtube.com/watch?v=z6ETsI1TI94

Du kan ha en "freeview" (Drone controller tror jag den heter ingame) Och styra som du vill. Även pausa ditt plan och flytta runt kameran osv.

Fast inte nere på gatorna och gå bland byggnader eller hur?

Medlem
Skrivet av Jiminy:

Fast inte nere på gatorna och gå bland byggnader eller hur?

Det är alltså själva promenerandet du är intresserad av? Se dina fötter, händer och känna gunget som simulerar en promenad?
Ja alla har olika smak

Medlem
Skrivet av Ribcage:

Det är alltså själva promenerandet du är intresserad av? Se dina fötter, händer och känna gunget som simulerar en promenad?
Ja alla har olika smak

Nej?
Jag vill utforska städer och gator?!
Precis som jag skrev?!

Hade man kunnat flyga till vilken stad i världen man vill sen gå runt där och titta på arkitekturen så hade detta spel varit ett solklart köp för min del.

Medlem
Skrivet av Jiminy:

Nej?
Jag vill utforska städer och gator?!
Precis som jag skrev?!

Hade man kunnat flyga till vilken stad i världen man vill sen gå runt där och titta på arkitekturen så hade detta spel varit ett solklart köp för min del.

Ja, utforska städer och gator går. Du kan åka ner på marknivå. Däremot är inte allt handgjort och det är gjort för att titta på uppifrån så du kommer att få varierat resultat. Taj Mahal med fler kan du kika in.
https://youtu.be/z6ETsI1TI94?t=310

12
Skriv svar