EA stäms - Fifa-serien kan bryta mot gambling-lagar i Kalifornien

Robot
EA stäms - Fifa-serien kan bryta mot gambling-lagar i Kalifornien

Fifa Ultimate Team Packs är lootlådor, menar gruppen bakom stämningen.

#ea, #fifa, #lootlådor


Inaktiv

Jättebra att såna här frågor testas. Jag spelar Fifa en del med en kompis, draft och Squad Battle. Där får man helt ok belöningar utan att slänga in extra pengar, speciellt i Squad Battle.

Frilansare

Nytt raffel: hur lång tid tar det innan Calle kommer upptäcker att han skrivit "lootlådar"?
(Ja, jag vet att detta kommer bita mig baken.)

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Joakim Bennet:

Nytt raffel: hur lång tid tar det innan Calle kommer upptäcker att han skrivit "lootlådar"?
(Ja, jag vet att detta kommer bita mig baken.)

Som jag kommer att lusläsa vartenda ord du publicerar!


signatur
Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Nytt raffel: hur lång tid tar det innan Calle kommer upptäcker att han skrivit "lootlådar"?
(Ja, jag vet att detta kommer bita mig baken.)

Nytt raffel: Hur lång tid tar det innan Joakim upptäcker att han har skrivit "kommer upptäcker"?

I övrigt tror jag att de kommer förlora rättegången då det inte finns något monitärt värde i ett FIFA-lag baserad på "Ultimate Team" samt att oddsen för att få en spelare inom en viss "rating" står på paketen.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Som jag kommer att lusläsa vartenda ord du publicerar!

Släng ett öga på Jockes artikel om The Viking Way 😉

Frilansare
Skrivet av Rydell1986:

Nytt raffel: Hur lång tid tar det innan Joakim upptäcker att han har skrivit "kommer upptäcker"?

I övrigt tror jag att de kommer förlora rättegången då det inte finns något monitärt värde i ett FIFA-lag baserad på "Ultimate Team" samt att oddsen för att få en spelare inom en viss "rating" står på paketen.

Hahaha!
Jag skyller på att foruminlägg inte håller samma verkshöjd...

Frilansare
Skrivet av ToubiCaro:

Släng ett öga på Jockes artikel om The Viking Way 😉

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Du var tydligen snabbare än Calle 😁

1
Skriv svar