Dödsäventyret Spiritfarer överraskningssläpps, till klang och jubelrop

Robot
Dödsäventyret Spiritfarer överraskningssläpps, till klang och jubelrop

Ett äventyr om död, metroidvania och management.

#spiritfarer


Inaktiv

Spelade en timme eller två igår , helmysigt spel. Fixa med sin lilla båt, bygga till saker. Underhålla "gästerna", fixa mat, utforska nya stället. Otroligt stämningsfull grafik och ljud. Kom som en glad överraskning igår

Geeks Gaming

Är sååå sugen på detta. Det lilla jag sett av designen känns den helrätt

Farornas Konung

Finns på Xbox game pass. I alla fall på PC..

Inaktiv

Coolt! Kan bli ett köp till Switchen

Medlem

Spontansläpp i mitt hjärta... Det här ser ju väldigt trevligt ut. Lagom pris också.

35~ timmars innehåll innan man når sluttexterna lyder spelutvecklarens egna beräkning. Ni som hunnit spela det en del, vad tror ni om återspelningsvärdet?

Medlem

har inte spelat det än men det ser hel mysigt ut och jag har letat efter ett spel att speedrunna med Far Lone Sails i all ära men fler alternativ är alltid bra.

Medlem

Kan nog vara det vackraste spelet jag spelat (35år, så gamer i 30-ish?). Faktiskt väldigt mysigt att spela ihop med sin bättre hälft också! Inte som andra spel som 'slängt på coop funktion' där den andre spelaren kanske bara är en orb som flyger runt, så kan man göra allt med den andra karaktären med, samtidigt. Så medan jag sitter och fiskar medan vi färdas till något nytt resmål springer min flickvän och vattnar lite grödor och gosar med folket på båten och lagar till någon måltid i köket.

1
Skriv svar