Det finns godhet hos människan, även i Fall Guys

Robot
Det finns godhet hos människan, även i Fall Guys

Trots stenhård konkurrens hjälptes en spelare som var AFK.

#fall-guys, #ps4share


Medlem

Kudos! Behövs mer sådant i onlinespel


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Inaktiv

Vackert

Hade blivit svårare vid Slime Climb

Gnällkuk

Årets carry!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Inaktiv

Trist att jag ska komma hit som den snubben nu men hur empatiskt är det egentligen om man måste spela in det för att plocka internetpoäng? Lite samma sak som att ge en tiggare pengar sen skriva ett A4 på FB om vilket god människa man är.

Dock ser spelet ganska kul ut, kanske är något man ska börja tjata på polarna att införskaffa

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Trist att jag ska komma hit som den snubben nu men hur empatiskt är det egentligen om man måste spela in det för att plocka internetpoäng? Lite samma sak som att ge en tiggare pengar sen skriva ett A4 på FB om vilket god människa man är.

Dock ser spelet ganska kul ut, kanske är något man ska börja tjata på polarna att införskaffa

PS4 spelar väl in hela tiden, så det är bara att trycka på share knappen efteråt för att dela klippet.

Medlem

Konstigt att ni skriver om detta i spelet men inte det pågående budkrig som sker för att få ha sitt egna skin i spelet. Den som väljer att donera mest pengar till en specifik välgörenhet får sitt skin i spelet

Har pågått sedan 17/8 och är redan över 300 000 $!

Inaktiv
Skrivet av Rolle:

PS4 spelar väl in hela tiden, så det är bara att trycka på share knappen efteråt för att dela klippet.

Så kan det mycket väl vara men det förändrar inte något i min poäng.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Så kan det mycket väl vara men det förändrar inte något i min poäng.

Citat:

...hur empatiskt är det egentligen om man måste spela in det för att plocka internetpoäng? Lite samma sak som att ge en tiggare pengar sen skriva ett A4 på FB om vilket god människa man är.

Har svårt att se att alla som delar "goda gärningar" på Twitter eller Facebook endast gör det för att få internetpoäng eller ökad självkänsla. Detta var ju en kul grej
Går väl inte riktigt att jämföra med att berätta om när man skänkte pengar till tiggaren utanför ICA.

Inaktiv
Skrivet av brunnlake:

Har svårt att se att alla som delar "goda gärningar" på Twitter eller Facebook endast gör det för att få internetpoäng eller ökad självkänsla. Detta var ju en kul grej
Går väl inte riktigt att jämföra med att berätta om när man skänkte pengar till tiggaren utanför ICA.

Nä det har du faktiskt rätt i. Jag har ju ingen aning om vad den som laddat upp klippet hade för intentioner. Mest sannolikt har jag väl tagit en artikel, ämnad att göra en rolig grej av en rolig grej, lite för seriöst.

Skribent
Skrivet av Avedagreat:

Konstigt att ni skriver om detta i spelet men inte det pågående budkrig som sker för att få ha sitt egna skin i spelet. Den som väljer att donera mest pengar till en specifik välgörenhet får sitt skin i spelet

Har pågått sedan 17/8 och är redan över 300 000 $!

Kanske inte har koll på det. Jag hade inte det i alla fall. Skriv i nyhetstråden som ett tips.
https://www.fz.se/forum/trad/299553-nyhetstraden?p=107

Medlem
Skrivet av Shadee:

Kanske inte har koll på det. Jag hade inte det i alla fall. Skriv i nyhetstråden som ett tips.
https://www.fz.se/forum/trad/299553-nyhetstraden?p=107

Ligger redan i nyhetstråden 😉

Skribent
Skrivet av laban005:

Ligger redan i nyhetstråden 😉

Där ser man

Medlem
Skrivet av Shadee:

Där ser man

Sen ett dygn tillbaka t o m

Avstängd

Ursäkta för att snarare vara den. Lite grundläggande speljournalistik (dvs., hur Fall Guys fungerar) kan väl tillämpas: spelaren som hjälps är en som är i samma Party/Lobby så det är en spelare som kanske gick AFK på toa eller något och inte kommit tillbaka ännu medan den andra i Discord insåg detta och valde att hjälpa.

Hur vet jag detta? Jo, de du spelar med i samma Party/Lobby har en liten triangel ovanför sig med ett RNG-namn medan andra Fall Guys inte har det som inte tillhör samma Party/Lobby. Så snarare teamarbete bland personer som redan gick in för att samarbete tills de bara blev de kvar än faktisk altruism i detta fall...

Medlem
Skrivet av Rolle:

PS4 spelar väl in hela tiden, så det är bara att trycka på share knappen efteråt för att dela klippet.

Jopp så ligger det till.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Medlem

Något relaterad till ämnet så såg jag precis en video där någon gjort en ny bana (med planer på ytterliggare 9) i Playstation Dreams. Såg imponerande ut!

https://youtu.be/BXSmBI4xoH0

1
Skriv svar