Snabbkollen - Vilken nextgen-konsol köper du?

Medlem

Playstation 5 är given. Det kan även bli en Series X om Fable 4 blir fantastiskt och om Microsoft kan locka fram lite kvalitet från Rare och att de samtidigt gör ett nytt Banjo-Kazooie.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem
Skrivet av Baronova:

Alternativ #5: ingendera.

Då frågan var vilken av nextgen konsollerna skullle du välja, och då ingendera är nån maskin som möjligen endast Google kanha försökt komma in i branchen med, med löjliga namnet, så håller jag med, för en gång skull, FZ har faktiskt lyckats, göra en "artikel" som jag just nu samma sekund, insåg är bara sättet man vill få oss missa det faktum att det ganska konstruktiva men dock extremt sakliga och fakta baserade kritik jag slängde på FZ´s betygssystem, verkar ha gjort större påverkan på sidans självförtroende/förtroende på samme betygssystem, då inte 95% av de senare spelen har recenserats av någon än kanske dom duktiga besökarna som gör sina medlems recensioner.

Förlåt mig FZ, det var inte meningen och slå benen från under er med et jag sade, jag ville bara få er inse att, ni kan bli ännu mer grymma som jag, om ni bara tänker lite mer, på det väldigt geniala, dock svårt att alltid förstå sig på, även jag själv, men bara imitationen skulle i slutändan sätta spår av geni som det ändå handlar om, när det är mig vi, jag, pratar om.. TAck... god kväll...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av Baronova:

Alternativ #5: ingendera.

Jajemän.

Medlem

Kommer garanterat införskaffa en XBOX igen då de spelen är mest intressanta.

12
Skriv svar