Otrevlig, krypande skräck i första trailern för Martha is Dead

Robot
Otrevlig, krypande skräck i första trailern för Martha is Dead
Medlem

Calle recenserar Martha is dead confirmed! 😉


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av magma:

Calle recenserar Martha is dead confirmed! 😉

Nej tack sa jag!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Nej tack sa jag!

Bara jävlas

Spelet ser trevligt ut för övrigt, lyckades ta mig genom Alien isolation till slut (vågade inte spela ensam så min sambo satt bredvid).


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Mm mm. Bra skräck är aldrig fel <3

Medlem

Finns inte UE5? Det är säkert inge fel på UE4 men jag tänker om detta är next gen, varför gör man inte på den senaste motorn, om nu UE5 finns?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Hoppas man kan lira spelet med engelska voices o inte endast Italiano voices som på den 15 minuter långa gameplaytrailern.

Den långa trailern var verkligen inte bra dock, imo. Visade tyvärr inge skräck. Kommer iaf hålla koll på spelet då jag älskar skräckspel. Håller på med skräckliret The Suicide of Rachel Foster just nu till Steam vilket känns bra efter några timmars spelande.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Nej tack sa jag!

I VR också? Ja men då är det spikat!

Spelet ser förövrigt lika stämningsfullt som vackert ut...blir obekvämt nyfiken.

Medlem

Finns det något härligare än någon som visslar medan hen gör något riktigt makabert?

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Finns inte UE5? Det är säkert inge fel på UE4 men jag tänker om detta är next gen, varför gör man inte på den senaste motorn, om nu UE5 finns?

Ue5 släpps i slutet av 2021 om jag minns rätt

Inaktiv

Haha detta är inget för den lätt åksjuke men grafiken såg bra ut. Blev lite överraskad av att se exakt(?) samma kamera som jag hittade i pappas förråd för ett tag sedan.

Medlem

Åksjuketablett check.


signatur

"High life on low budget"

1
Skriv svar