SWAT-inspirerade Due Process är släppt!

Robot
SWAT-inspirerade Due Process är släppt!

Efter sex års väntan verkar spelet närma sig release - spana in gameplay.

#due-process, #swat


Medlem

Kör hellre rainbow siege

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Kör hellre rainbow siege

Är de ens jämförbara?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Jag vill verkligen ha ett Swat4 II, men det får fan inte vara scifi eller någon konstig mix mellan retro och modernt som detta ser ut, jävla celshading med. Men kanske är det bara tempgrafik...

(Får göra ett själv om några år kanske om det skall behöva vara så här...)


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Baronova:

Är de ens jämförbara?

Ser du själv inte likheterna?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Hipshot:

Jag vill verkligen ha ett Swat4 II, men det får fan inte vara scifi eller någon konstig mix mellan retro och modernt som detta ser ut, jävla celshading med. Men kanske är det bara tempgrafik...

(Får göra ett själv om några år kanske om det skall behöva vara så här...)

Har lirat lite, och tycker graffen funkar. Var själv lite skeptiskt när de visade upp de skisserna och tyckte den första blockgrafiken var fränare, men har ändrat mig.


signatur
Medlem

Verkar gå väldigt mycket snabbare än SWAT och mer arkadigt. Ser mer ut som Counter-Strike tycker jag.

Inaktiv

Hädelse att kalla detta SWAT-inspirerat.

Ge mig istället ett nytt SWAT eller ett ordentligt Rainbow 6...


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

Usch så det såg ut.

Xmk
Medlem
Skrivet av hannes.theorell:

Ge mig istället ett nytt SWAT eller ett ordentligt Rainbow 6...

https://store.steampowered.com/app/1359090/Zero_Hour/

Inte kört själv, early access...

Medlem
Skrivet av hannes.theorell:

Ge mig istället ett nytt SWAT eller ett ordentligt Rainbow 6...

Vänta till ready or not släpps. Det är exakt som swat 4 med bättre grafik:)

Medlem

Ser grafisk sämre ut än SWAT 4 och då kom SWAT 4 ut för över 10 år sedan..


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Ännu ett multiplayer spel. Vad surt. Jag som önskar mig ett single player spel likt SWAT 4. Får väl vänta på Ready or Not.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Tycker inte alls det här såg ut att vara inspirerat av SWAT. Detta såg riktigt dåligt ut.

Inaktiv

Jävlar vad folk var gnälliga då (och om det kommer ifrån mig är det illa). Hur svårt ska det vara att förstå att spelet är inspirerat av Swat? Ordet inspirerat tillåter ett ganska stort spann där man kan tagit lite till mycket inspiration från något. Jag tycker det är tydligt att gameplay lånar lite av Swat, CS och R6S. Sen grafiken är en stil precis Minecraft så vi behöver kanske inte ha den diskussionen igen.

Notera att jag inte ”försvarar” spelet på något sätt och jag inte har det minsta intresse av det men vill ändå flika in några ord då jag tycker några här har fel i sak.

Medlem

6 år för detta? Haha.

Medlem
Skrivet av DarkSvenn1002:

Vänta till ready or not släpps. Det är exakt som swat 4 med bättre grafik:)

Om det någonsin släpps. Utvecklarna har också tillsynes börjat fokusera allt mer på PvP-delarna

Medlem

Det ser ut som en budgetversion av RS:Siege och då är det konstiga att RS:Siege är billigare..

Medlem
Skrivet av Athaleos:

Om det någonsin släpps. Utvecklarna har också tillsynes börjat fokusera allt mer på PvP-delarna

Att man inte hör något om singleplayern har med att den är under nda eller vad det heter

1
Skriv svar