Säsongspremiär - Fragzone-Fredag är tillbaka!

Robot
Säsongspremiär - Fragzone-Fredag är tillbaka!

Calle och Jocke gör comeback i studio 1, och snackar next gen, privatkopiering och mycket mer.

#fragzone-fredag, #säsongspremiär


Farornas Konung
Medlem

Fasen vad sånt här kan göra susen för ens humör.

Gick från "det är så varmt i detta rum, och här ska jag jobba i åtta timmar idag, åh neeeej" till "åh fan vad kul det ska bli med lite fz-fredag igen, det med en kall cola till!"


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Dex
Medlem

Yes! Man vet att livet är tillbaka till normala rutiner igen när FZ-Fredag är tillbaka!

Medlem

Fasiken vad najs, hade helt glömt bort att det är fredag och nu det här...kul!

Medlem

Ja! Bra! Kul!
Nu kanske jag kan börja få iordning på vilken dag i veckan det är.
Jag menar spelfyren Fragzone-Fredag i livet hjälper på så många plan!


signatur

/MJ

Skägg.
10 Chambers

Jag är redo!


signatur
Medlem

Jösses, hur länge har du levt ute i skogen egentligen?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Nice! Nu när man arbetar hemmakontor kan man vara med live

Medlem

Äntligen! Härligt att se er i studion igen också, känns som det var evigheter sedan.


signatur

🖥️ Sony Bravia KDL49-WD753| 🎮 PS4 Slim 1TB CUH-2216b| 🔊 Sony HT-CT180 Soundbar

Medlem

Min fredag är räddad, tack fz! ❤️


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Gnällkuk

Längtar till 14! Hoppas nu ingen kund hör av sig på telefon under tiden!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av trickeh2k:

https://i.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/007/784/what...

Längtar till 14! Hoppas nu ingen kund hör av sig på telefon under tiden!

Haha, jag hade faktiskt den bilden framme när jag tog selfien


signatur
Medlem
Skrivet av trickeh2k:

https://i.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/007/784/what...

Längtar till 14! Hoppas nu ingen kund hör av sig på telefon under tiden!

Skit i kunderna, FragZoneFredag går före! 😁

Gnällkuk
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Haha, jag hade faktiskt den bilden framme när jag tog selfien

Det måste avhandlas under FF, vad händer med skägget?

Skrivet av Razken:

Skit i kunderna, FragZoneFredag går före! 😁

Haha, I wish. Är ensam idag, några på semester, några ute hos kunder osv. Blir svårt, men jag ska göra mitt bästa :>


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Vilken härlig dag! Och vilken tur, jag som hade börjat fila på ett vänligt men bestämt brev, om FF uteblev även denna veckan.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

It's not a lake, it's an ocean

Äntligen! Nu missar jag dessvärre första stunden p.g.a. jobb, men jag ansluter så snart det går.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Medlem

Äntligen! 😍

Medlem

Så trevligt! Blir dock en titt till morgonkaffet på lördag istället


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Sitter givetvis bänkad!

Medlem

Namn: Callah! Gillar: Kebab och umgås med oskulder! Ogillar: Höga byggnader! Spelar just nu: Microsoft Flight Simulator!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag är redo!

Medlem

Tillbaks på kontoret också 👍

Medlem

Investera i en aircon är nog ingen dum idé, stackars Jocke.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Motivering till att vinna Persona-boxen:

Blev tipsad om detta i min hemvändartråd. Men har lovat mig själv att äta upp hela min backlogg innan jag köper nytt.

Så hjälp en stackars inköpsstoppad tillika PS-svulten gamer till rätta. Amen.

Inaktiv

Vore ju skoj att vinna Persona, fin liten låda och en spelserie jag aldrig testat

Medlem

Jag vill vinna Persona-boxen för att jag gillar tentakler, samt för att jag börjar närma mig slutet i Ni No Kuni. Det vore perfekt med något att kunna gå över till när väl Ni No Kuni tar slut.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Jag vill vinna Persona-boxen för att jag precis har börjat jobba som lärare (nyexad) och behöver lite avkoppling efter en hektiskt terminsstart...


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Jag behöver den här boxen för att fullända min Halloween-maskeraddräkt i höst. Mer än så vill jag inte avslöja. Spelet ligger dock redan i backloggen och lurar så det får väl hamna i någon random unges bus eller godis-påse eller något i den stilen.

12
Skriv svar