Besök England i Hitman 3 - se trailer från uppdraget Thornbridge Mystery

Robot
Besök England i Hitman 3 - se trailer från uppdraget Thornbridge Mystery

Vad är motsatsen till Dubai? Ett muggigt England såklart!

#hitman-3


Medlem

Aldrig hört ordet muggigt innan och slog upp det. Så nu blev jag tvungen att lära mig något på semestern. Damn it.


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av beersgarden:

Aldrig hört ordet muggigt innan och slog upp det. Så nu blev jag tvungen att lära mig något på semestern. Damn it.

Stod det "Se England" i förklaringen?


signatur
Medlem

Haha, fan vad mysigt. Hoppas att det är flera mål som ska mördas där inne så att man får spela mördaren i en Agatha Christie-historia. Blev lite pepp nu ändå.

Medlem

Spelet kommer nog bli väldigt roligt, hoppas dom lägger lite utrymme för co-op av något slag. Hitman 1 är gratis nästa vecka på Epic för dom som vill testa, det är fortfarande ett mycket bra spel.

Medlem

Någonting med trailern får mig att tänka Indiespel eller AA-spel. Är väldigt svag för Agatha Christie och liknande berättelser, vi får väl se hur upplägget blir när vi ska spela som lönnmördare istället för den briljante detektiven.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Känns som Cluedo

Medlem

Hitman kanske har en framtid i att skapa huvud-uppdrag där den man ska ta kål på hoppar mellan 5-6 personer för varje ny spelomgång, och storyn anpassar sig därefter.

Medlem
1
Skriv svar