Ta bort svarafunktionen...

Medlem
Ta bort svarafunktionen...

Har ni funderat på om ni skall ta bort den där svarsfunktionen och bara låta folk citera i stället?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Jobbar med data

Hej Hipshot,

Vi har själva varit inne på samma spår och vi har valt att inte inkludera den i den responsiva versionen av FZ, som vi håller på att bygga för tillfället. Inom en snar framtid kommer den inte längre att finnas, om ni inte går man i huset och startar fackeltåg för att ha den kvar.

/ Johan

Medlem

Uh... vänta va? Skall ni göra om sidan igen (som swec då?!)? Det låter inte bra alls. Dock är jag mycket tacksam att ni tar bort just den där saken.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Jobbar med data

Hej,

Det stämmer att vi kommer att slå ihop dator- och mobilsidan till en gemensam plattform som vi även gör med systersidan SweClockers. FZ kommer att ha kvar sin unika design, karaktär och funktionalitet, så ni kommer att känna er som hemma fortfarande.

Idag är det två unika plattformar och mobilsidan startade som ett hobbyprojekt och med tiden har fler funktioner lagts till, som tidigare varit PC-exklusiva. Idag fattades det fortfarande funktioner på mobilsidan som ni medlemmar har frågat efter, och med hjälp av det här projektet kommer ni att kunna ta del av allt FZ har att erbjuda, oavsett vilket enhet ni använder.

Om det är något speciellt du har i åtanke angående projektet så är du alltid välkommen att kontakta mig eller någon av mina kollegor, för om jag tolkar dina signaler rätt så gillar du inte idén om att slå ihop våra plattformar till en.

Det här projektet genomförs för er och vår skull, att slå ihop dessa plattformar kommer frigöra mer tid för oss att vidareutveckla FZ. Då vi behöver spendera mindre tid på underhåll och kompatibilitet, vilket gör att vi har mer tid att utveckla nya funktioner som gör Sveriges bästa spelsajt ännu bättre!

/ Johan

Inaktiv

"Åh nej, förändringar. Så hemskt." /s

Medlem

@anon_79617: Det var bättre förr!


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Skägg.
10 Chambers

Vi kommer också köra ett par öppna betatester innan lansering så ni kommer kunna med feedback på något konkret.


signatur
Medlem

Jag ställer mig mycket kritiskt till detta, jag förstår att man vill göra det lättare bakom, men det betyder inte att man måste förändra framför, det är en filosofi som är helt förkastlig tyvärr, speciellt när sidan nyligen gjordes om, det var ju bara några år sedan.

Jag baserar allt på hur det brukar bli och hur det såg ut på swec när dom först visade, det var massa skit som poppade upp och följde med, det var inga som helst gränser mellan knappar, rader texter, väldigt dåligt.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Hedersmedlem

Just i fallet SweClockers var desktop och mobilsida såpass olika att vi var tvungna att göra en del större förändringar i designen för att förena versionerna till en. Vi passade också på att testa andra förändringar när vi hade möjlighet att testa skarpt, men det var (och är fortfarande) en beta och ingenting som är skrivet i sten.

På FZ har vi lärdomarna från Swec samt helt andra förutsättningar att gå efter. Vi har en helt annan grund med tydligare designmönster och två sidor (desktop och mobilt) som är mer lika varandra utseendemässigt. Jag tror att övergången kommer att bli smidigare här Var gärna med och testa när första feedbackvändan drar igång och hjälp oss!

1
Skriv svar