Nästa veckas gratisspel hos Epic är fyra: Hitman och Shadowrun-trilogi

Robot
Nästa veckas gratisspel hos Epic är fyra: Hitman och Shadowrun-trilogi

Enter the Gungeon och God's Trigger gratis nu.

#epic-games-store, #gratis


Medlem

Hitman är fantastiskt bra!

Medlem

Shadowrun-spelen är fantastiskt bra, men jag hade hellre betalat för dem en gång till än att binda mig/mina spel till denna skitplatform.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Ska bli kul att testa. Ärligt talat dock, de får fan lugna ner sig lite, hur ska man kunna ha tid eller ork att testa alla dessa spel man får, har säkert 150 gratisspel från dem och har spelat en bråkdel. Vill testa allihop, men världsliga fenomen stör. Å andra sidan, behöver man inte köpa så många spel själv.

Medlem
Skrivet av smuts:

Shadowrun-spelen är fantastiskt bra, men jag hade hellre betalat för dem en gång till än att binda mig/mina spel till denna skitplatform.

Medlem

Äger båda hitman på steam blir jag fuckaf nu när trean kommer? Hjääälp


signatur

Allätare

Medlem
Skrivet av smuts:

Shadowrun-spelen är fantastiskt bra, men jag hade hellre betalat för dem en gång till än att binda mig/mina spel till denna skitplatform.

Håll dina smutsiga åsikter till dig själv. ☝️

Anywho, kan man spela Hitman med gamepad och funkar det bra?

Medlem
Skrivet av gonzo247:

Äger båda hitman på steam blir jag fuckaf nu när trean kommer? Hjääälp

Tidigare banor och unlockables kommer föras över till trean även om du endast äger de tidigare spelen på Steam. Om det var det du syftade på.

Skrivet av A1200G:

Anywho, kan man spela Hitman med gamepad och funkar det bra?

Har bara spelat på konsoll och tycker det funkar bra. Kan vara lite svårt med siktet bara när man behöver vara snabb, men man lär sig.

Medlem

Epic är verkligen bäst! <3

Medlem

oj jag hinner knappt spela alla spel dom skänker bort....

Medlem

Köper aldrig nånting på Epic men tar gärna emot alla gratis spel

Medlem

Ja har säkert 50+ gratisspel där nu. Älskar det!

Medlem

Både epic o psplus trycker på med så mycket bra spel så jag börjar få problem att hinna med! Stackars mig:)

Inaktiv

Epic äger, tycker jag, bra spel som släpps gratis.

Medlem

Oj, har verkligen helt missat shadowrun-serien. Jag minns att jag spelade nåt med liknande namn till snes eller om det t.o.m var vanliga nes, men har inte ägnat det en tanke sedan dess. Jag kärade ner mig i fallout: tactics när det begav sig och när jag kollar in shadowrun så suger det till i tarmen så att säga.

1
Skriv svar