Ni vann Microsoft Flight Simulator-tävlingen!

Robot
Ni vann Microsoft Flight Simulator-tävlingen!

Kolla om du har en kod i din inkorg!

#microsoft-flight-simulator


Medlem

Vilka var de rätta svaren? Nyfiken på den om berget.

Medlem

Neej... Jag ville ju vinna detta 😜

Grattis ni som vann!

Medlem

Svarade 1. Västergötland 2. Hiroshima och 3. Gustav III. Hade jag rätt på dessa frågor? Nån som vet?

Stort grattis till er som vann spel koderna iaf. Premium koder dessutom. Ingen dålig vinst. Tänkte ge spelet en chans så småningom till Steam.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

@I am Grööt: Kinnekulle som ligger i Västergötland.
Hiroshima blev bombad värst.
Gustav III har en stad och flygplats uppkallad efter sig.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem

Jag har vunnit två tävlingar på FZ genom åren, men bara fått vinsten en gång.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Jag skaffade Game Pass för 10kr för att spela spelet. Tycker det är riktigt kul så kanske blir ett köp senare. Tycker dock även Game Pass är sjukt prisvärt så kanske bara stannar kvar där.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av SID 6.7:

Jag har vunnit två tävlingar på FZ genom åren, men bara fått vinsten en gång.

What, vilken vinst saknar du?


signatur
Medlem

Oj så trevligt!

Tack så mycket


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem

Tur egentligen att jag inte vann, tvekar på att min dator pallar med detta.

För att svara på fråga: Vann en jädrans massa biobiljetter till District 9 för ... 11 år sedan.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: Det var länge sedan Det var boken "Insert Coin" som jag vann i en tävling typ 2017, men den dök aldrig upp. Mailade er om det men folk var på semester och sedan rann det ut i sanden.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av SID 6.7:

@Carl Johansson-Sundelius: Det var länge sedan Det var boken "Insert Coin" som jag vann i en tävling typ 2017, men den dök aldrig upp. Mailade er om det men folk var på semester och sedan rann det ut i sanden.

Det låter ju kass, skicka ett PM till mig så kan vi kanske skicka över lite merch iaf.


signatur
Medlem

signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Redaktör
Skrivet av CARTMAN:

Svarade 1. Västergötland 2. Hiroshima och 3. Gustav III. Hade jag rätt på dessa frågor? Nån som vet?

Stort grattis till er som vann spel koderna iaf. Premium koder dessutom. Ingen dålig vinst. Tänkte ge spelet en chans så småningom till Steam.

Det där är rätt svar.


signatur
Redaktör
Skrivet av Maddox:

@I am Grööt: Kinnekulle som ligger i Västergötland.
Hiroshima blev bombad värst.
Gustav III har en stad och flygplats uppkallad efter sig.

Frågan var vilken stad det var på bilden, inte vilken som blev värst bombad.


signatur
Medlem

Aldrig vunnit.

Svarade i alla fall rätt på allt så får trösta mig med det.

Medlem

Rackarns, tog fel på länet!
Grattis till vinnarna!


signatur

En riktig svensk föds skrikande, lever klagande och dör besviken.

Medlem

Det är noe skumt med dragningen igen, var är Benni? 😁

Medlem

Grattis till vinnarna! (sagt med en något sur röst!)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Grattis ni som vann! Får nöja mig med att jag svarade rätt även fast jag missade att kolla bilderna ^^

Medlem

Magiskt! stort stort tack för den fina vinsten!

1
Skriv svar