The Batman

Så vad tycker ni om trailern med på den nya The Batman filmen?
Vad får ni för förhoppningar på filmen!
Bra bovar?! The Riddler och The Penguin verkar vara två iallfall, sen vad man ska räkna Catwoman som vet jag inte


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Fragtjuv

Jag tycker att det ser bra ut. Blev sugen på att se den redan ikväll. Ska bli väldigt kul att se The Riddler i en mörkare film. Jim Carrey i all ära men det blev ganska barnsligt i Batman Forever.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Skrivet av joelthor100:

Jag tycker att det ser bra ut. Blev sugen på att se den redan ikväll. Ska bli väldigt kul att se The Riddler i en mörkare film. Jim Carrey i all ära men det blev ganska barnsligt i Batman Forever.

Ja man blir sugen på att se den redan nu. Men den ska tydligen vara endast 25% filmad, och få ut så bra trailer på det e rätt imponerande, men håller med dej om the Riddler ska bli skoj och sen en mer allvarligare och mörkare än Jim Carrey's roll.

Verkar också vara en lite mer brutal Batman och det känns åxå fint,
Diggade den lite mer old school bile


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Batmans dräkt är skitful, annars ser det riktigt bra ut.

Moderator | Testpilot

Jag är taggad. Spännande att få se en yngre Bruce Wayne som bara varit Batman i cirkus 2 år. En del av Batmans charm är ju hur smart han är, att det nästan aldrig sker några misstag.

Men trailern att döma verkar det som att han kommer vara sårbar. Älskart.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skrivet av uberpwnage2.0:

Jag är taggad. Spännande att få se en yngre Bruce Wayne som bara varit Batman i cirkus 2 år. En del av Batmans charm är ju hur smart han är, att det nästan aldrig sker några misstag.

Men trailern att döma verkar det som att han kommer vara sårbar. Älskart.

Ja ska bli skoj att se en lite mindre perfekt Batman som kanske gör fel.. sen ska denna åxå vara rätt fokuserad på hans detektiv skills, och det kan nog vara väldigt nice att få se lite mer av den sidan


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Kanske var trailen men jag tyckte det såg ut som skit. Vad är det för emo som är tänkt att vara Batman. Hade passat bättre som en utav Jokerns clown posse.

Skrivet av Sapiens:

Kanske var trailen men jag tyckte det såg ut som skit. Vad är det för emo som är tänkt att vara Batman. Hade passat bättre som en utav Jokerns clown posse.

Ja han ser lite emo ut..

Men är inte Batman mer emo än vad Jokern e? För deras gäng brukar ju vara som deras boss i Batman världen


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Kanske var trailen men jag tyckte det såg ut som skit. Vad är det för emo som är tänkt att vara Batman. Hade passat bättre som en utav Jokerns clown posse.

Efter att ha sett The Lighthouse så tror jag Robert Pattinson kommer göra ett ypperligt jobb som Batman. Om nu manus och regi är något att ha.(Du menar förmodligen bara hur han ser ut dock, antar jag)

Vi får väl se vad det blir av detta, såg nyligen Jokern som jag tyckte var riktigt trevlig, så blir det minst lika bra så blir jag nöjd.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Fortfarande helt deprimerad över att batfleck inte fick egen batfleck film.

Medlem

Tycker det ser riktigt bra ut! får The Crow och Se7en vibbar. Älskar mörka tonen!

Gillar mer och mer att han är ung och bara varit "Batman" i 1 år och gjort rustningen själv etc. Tycker dom verkar ha gjort ett riktigt klokt upplägg.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Fortfarande helt deprimerad över att batfleck inte fick egen batfleck film.

Affleck är Batman igen i nästa Flash-film och går Snyder Cut bra kommer han nog tillbaka till fler


signatur

Burn in the light.

Medlem

Ser okej ut, men den extremt krystade "one-linern" var så oerhört fjantig...


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Fezk:

Efter att ha sett The Lighthouse så tror jag Robert Pattinson kommer göra ett ypperligt jobb som Batman. Om nu manus och regi är något att ha.(Du menar förmodligen bara hur han ser ut dock, antar jag)

Vi får väl se vad det blir av detta, såg nyligen Jokern som jag tyckte var riktigt trevlig, så blir det minst lika bra så blir jag nöjd.

Ah The Lighthouse, det ska ju vara en riktigt bra film. Inte sett den än men....

...vänta lite här nu... Robert Pattinson är ju också med i Twilight filmerna =/. Aja får se hur det blir, som du säger det viktiga är ju manus och regi. Kan ju inte bli mycket värre än Batman and Robin eller Batman vs Superman...

Medlem
Skrivet av Snake Plissken:

Ja han ser lite emo ut..

Men är inte Batman mer emo än vad Jokern e? För deras gäng brukar ju vara som deras boss i Batman världen

Nah, Batman är mer goth

Medlem
Skrivet av Soulless:

Ser okej ut, men den extremt krystade "one-linern" var så oerhört fjantig...

To be fair så är Batman trots allt en snubbe som klär ut sig till en fladdermus... Lite fjantigt kommer det vara.
Men ja, fjantig one-liner.

Gillar utseendet på miljöerna åtminstone, mörkt, slitet, regnigt. Hoppas på en film med lite långsammare tempo och mer stämning än superhjältefilmer generellt men det är antagligen att hoppas på lite för mycker. Har tilltro till Pattinson åtminstone, får han ett bra manus och regi så kan han göra ett bra jobb. Se The Lighthouse och Good Time som exempel.

Medlem
Skrivet av Snake Plissken:

Ja han ser lite emo ut..

Men är inte Batman mer emo än vad Jokern e? För deras gäng brukar ju vara som deras boss i Batman världen

Han har ju ögonskugga kajal och allt under masken. Innan har det varit massa memes hur det sett ut när han tar av masken. Mer realistiskt nu

Blev positivt överraskad. Bra att Mr. Pat tar andra roller än de man är van att se honom i.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Blev positivt överraskad. Bra att Mr. Pat tar andra roller än de man är van att se honom i.

Vilka är man van att se honom i? Tycker han gör allt möjligt, och har så gjort en längre tid. Väldigt duktig skådis.

Skribent
Skrivet av Sisyr:

Vilka är man van att se honom i? Tycker han gör allt möjligt, och har så gjort en längre tid. Väldigt duktig skådis.

Håller med här, han är en väldigt duktig skådis och väljer spela allt möjligt sen han gjorde Twilight. Tycker lite synd om honom, visst att vissa blir kvar i sina fack, men han försöker verkligen ta sig ur och bevisa att han är en skådis....men alla bara pratar om honom som han bara spelar "Edwards".


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av redruM:

Affleck är Batman igen i nästa Flash-film och går Snyder Cut bra kommer han nog tillbaka till fler

Det är inte samma sak, jag hade också gärna sett en egen film med Affleck som Batman.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Njae... det där triggade inte någon hype öht. Såg väldigt intetsägande och händelselöst ut.

Kommer ju se den när den blir tillgänglig utanför biografer men inget jag ser fram emot direkt.

Förhoppningsvis en okej bakisrulle om man har tur!

Frilansare

Sådär va? Har lite svårt för honom, men trailern var 3/5. Såg däremot Joker i helgen (sist av alla?). Herregud!

Medlem

Nu kollade jag på trailern med, vet i fan, vi får se vad det här landar.

En sak är bra, jag är väldigt glad att dom kan göra dessa filmer "stand alone" och hoppas dom fortsätter med det.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Alltså, jag såg att Michael Keaton skall vara batman i batman som kommer senare i någon flashfilm. Om dom gör en riktig batmanfilm med honom sedan, gärna som en stand alone, så kommer till och med jag bli hypad. Fett med hype på det.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Ser fram emot Stewart som Catwoman

Skämt å sido är jag taggad, tyckte det var en bra trailer. Ser fram emot vad som komma skall!

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Sådär va? Har lite svårt för honom, men trailern var 3/5. Såg däremot Joker i helgen (sist av alla?). Herregud!

Såg färdig Joker filmen först idag med. Tyckte den var jobbigt tung att se så fick dela upp tittandet i två dagar.
Bra film! Hoppas fler anammar det lite mer "drama" orienterade superhjälte filmer.


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem

Tror inte jag kommer se den.

Börjar rent allmänt tröttna på både DC och Marvel, och just Batman har jag alltid tyckt är lite småtråkig.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Disneys Marvelfilmer har jag redan tröttnat på. Ska dock se New Mutants då den trots allt hann göras under Fox som för övrigt gjorde långt mer intressanta filmer då mot slutet än de i MCU (Dawn of Future Past, Deadpool, Logan). DC hade jag gett upp på efter Batman vs Superman och Suicide Squad men sedan kom de igen och överraskade verkligen med Aquaman, Shazam och Joker så jag ger dem, och därmed Batman, en chans till.

Medlem

Påminde lite om Daredevil serien, vilket jag gillade.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

123
Skriv svar