Drakjakten är igång: Se Netflix Dragon's Dogma-trailer

Robot
Drakjakten är igång: Se Netflix Dragon's Dogma-trailer

Cyklop, hydror, pawns, drakar och en redigt förbannad Arisen.

#Dragons-dogma, #Netflix


Medlem

Ser intressant ut. Snyggt animerat och skönt att det dessutom är gott om frames varje sek så att rörelserna är smidiga och inte så där hackigt som nästan varje anime lider av.

Medlem

@kanshira: Såg vi samma trailer? Tryckte animationen var verkligen ful. Nåt sudo 3D blandat med 2D. Och frameraten var ju hur hackig som helst. Såg ut som nåt ps2 spel med dålig framerate.


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Sjukt lökig trailer...Men kan va en småtrevlig serie, lite D&D över det


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Det känns ju väldigt troget loren. Duger nog att halvslumra till men jag blev inte blåst av stolen direkt.

Kom igen nu Capcom, vi är värdiga en uppföljare.

Medlem

Synd att de valde att gå CG-vägen. Kunde ha blivit helt okej annars.

Medlem

Urk på denna animation, horribelt, blir nog att skippa tyvärr.

Det är Berserk all over.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

@Earthscum: skulle vilja veta du har spelat för PS2 spel och dåligt frame rate ? låter mer som det är din dator du bör kolla up eller din sin. Den hadder lungt över 60fps om du kollar statestik för nödar så kan du se den hur bra fps en video har.

Medlem

Ser jävligt nice ut har man tur så är storyn bra nog och om serien gör bra och gnäll kärringarna kan hålla käften för en gångs skull så kan vi kanske få en uppföljare på spelet men det tvivlar jag på när idioter far o gnäller på allt.

Medlem

@Duke_Gamer: Videon i sig kanske är 60fps men grafiken och animationerna är fortfarande fula och hackiga.


signatur

Den som vet vet.

Medlem

@Duke_Gamer: Kollade statistik för nördar nu. Videon är inte 60fps utan 24.... Nästa gång kan du kolla innan du häver ut dej saker som inte stämmer.


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Draken kan vara den sämst animerade sedan första säsongen av The Witcher... För att inte tala om alla andra monster som visades i trailern, verkligen gräsligt animerat.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Blir nog fett! Sluta va så jävla negativa

Medlem

@Rakoon: Så den usla animationen spelar ingen roll?

Medlem

Störde mig mer på kass engelsk VA, orkade inte ens kolla hela trailern >_<

Medlem
Skrivet av LeftOver:

@Rakoon: Så den usla animationen spelar ingen roll?

Ser inga större konstigheter med den.

Medlem

Inte i samma klass som gamla Thundercats-introt.

Inaktiv

0:46 I don't feel so good

Medlem

som stor fan av spelet så måste jag säga kudos jag gillade trailern rätt hårt ^^

Medlem
Skrivet av Earthscum:

@kanshira: Såg vi samma trailer? Tryckte animationen var verkligen ful. Nåt sudo 3D blandat med 2D. Och frameraten var ju hur hackig som helst. Såg ut som nåt ps2 spel med dålig framerate.

Det måste nog vara första gången jag hör någon klaga på att en anime ser hackig ut.

Medlem
Skrivet av KimiKiwi:

Det måste nog vara första gången jag hör någon klaga på att en anime ser hackig ut.

Då måste du hållit dig undan från all sorts diskussion kring anime.

Få frames i anime är inget nytt och är ett sätt att spara pengar på. Ett av problemen med CGI är att för få frames är väldigt märkbart jämfört med traditionell animering.

1
Skriv svar