Cold War-läcka: nya CoD är en rak uppföljare på första Black Ops

Robot
Cold War-läcka: nya CoD är en rak uppföljare på första Black Ops
Medlem

Blir intressant att se hur de hanterar battle royale-delen i och med lanseringen av Warzone. Känns som att de konkurrerar med sin egen gratisversion om det kommer en ny version med Cold War, spelen utspelar ju sig i olika tidsperioder och har olika utvecklare men vet inte hur intresserade Activision är av det.

Härligt.
Nöjd bara vi slipper sci-fi med jetpacks och skeva fantasivapen.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Blir intressant att se hur de hanterar battle royale-delen i och med lanseringen av Warzone. Känns som att de konkurrerar med sin egen gratisversion om det kommer en ny version med Cold War, spelen utspelar ju sig i olika tidsperioder och har olika utvecklare men vet inte hur intresserade Activision är av det.

"Activision has already stated that Warzone will "tie in" to future Call of Duty installments from here on out."

Kmr ej få en egen BR del, men låter som mer kan tilläggas till den befintliga

Medlem
Skrivet av kebbe:

Blir intressant att se hur de hanterar battle royale-delen i och med lanseringen av Warzone. Känns som att de konkurrerar med sin egen gratisversion om det kommer en ny version med Cold War, spelen utspelar ju sig i olika tidsperioder och har olika utvecklare men vet inte hur intresserade Activision är av det.

Tror Warzone kommer fortsätta leva sitt eget liv. Hoppas de fokuserar lite extra på typ Vietnam eller liknande med nya cod dock! BO1 är bland de sista Cod jag diggade ordentligt. Bo1 kändes otroligt tajt precis som World at War när det var byggt på den gamla cod motorn tillskillnad från 2009 års MW2.

Treyarch ska ju ha ditchat sin "branch" av cod motorn nu, och som jag förstår det använder Cold War samma motor som 2019 års cod, vilket är första gången på typ ett decennium som de kör samma motor även om båda härstammar från samma i begynnelsen.

Skägg.
10 Chambers

Det vore ju ball om varje nytt COD introducerade en ny karta till Warzone-delen. Skulle kännas naturligt.


signatur

Röstskådespeleriet var ju helt underbart i första BO ...

Sam Worthington
Ed Harris
Gary Oldman - wow!

"Mason: Grigori Weaver. His mission was to sabotage the rocket.

Interrogator: But something went wrong, Mason.

Mason: I can't get these fucking numbers out of my head!"


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Röstskådespeleriet var ju helt underbart i första BO ...

Sam Worthington
Ed Harris
Gary Oldman - wow!

"Mason: Grigori Weaver. His mission was to sabotage the rocket.

Interrogator: But something went wrong, Mason.

Mason: I can't get these fucking numbers out of my head!"

THE NUMBERS MASON!!

NuZ
Testpilot

För er på PC är det önskvärt med server browser och saker för att hosta egen server men det är väl önsketänkande


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Jag köpte förra årets COD ( sist jag köpte ett vad MW2) men jag tycker det är för tidigt att redan nu köpa ett nytt spel.

Hur brukar spelarbasen vara till de äldre spelen?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Första Black Ops var bra, men mina favoriter i serien är Modern Warfare 1, 2 och 3. <3

1
Skriv svar