Psycho Krieg and the Fantastic Fustercluck är nästa Borderlands 3-DLC

Robot
Psycho Krieg and the Fantastic Fustercluck är nästa Borderlands 3-DLC

10 september är det dags att resa in i Kriegs hjärna.

#Borderlands-3, #Gearbox-software


Medlem

Dags att plocka upp spelet på lämplig rea nu då

Medlem

Har ju varit 50% på steam! Vet inte fall om det är det nu längre. Ska jag va ärlig så har dom "fucked up" med denna istallation. Tänkte mer på story och upplägget med alla karaktärer, endgame liret.. sen att spelet har lyckats sålts för drygt miljoner exemplar är ju en annan femma. Sen att få 1000k spelare som fortfarande lirar spelet och tycker det är bra, är upp till dom.

Medlem
Skrivet av Hellspites:

Har ju varit 50% på steam! Vet inte fall om det är det nu längre. Ska jag va ärlig så har dom "fucked up" med denna istallation. Tänkte mer på story och upplägget med alla karaktärer, endgame liret.. sen att spelet har lyckats sålts för drygt miljoner exemplar är ju en annan femma. Sen att få 1000k spelare som fortfarande lirar spelet och tycker det är bra, är upp till dom.

1000k är ändå rätt stabil spelarbas.

Medlem
Skrivet av Rydell1986:

1000k är ändå rätt stabil spelarbas.

Jag ser det inte så, jag kollar mest på lore och story o hela spel serien i sig. Vilket dom spottade i ansiktet. Storyn var över allt och ingenstans. Tog bort slag elementet och sa att slag grejen inte var någon cannon mer eller mindre och ersatte det med radioaktiv trams. Tänkte jag hela bloodwing delen, där handsome jack förklara vart slag elementet kom ifrån. Ingen respekt. Det ända som är bra med spelet är gameplayet och det räckte inte för mig.

Medlem
Skrivet av Hellspites:

Jag ser det inte så, jag kollar mest på lore och story o hela spel serien i sig. Vilket dom spottade i ansiktet. Storyn var över allt och ingenstans. Tog bort slag elementet och sa att slag grejen inte var någon cannon mer eller mindre och ersatte det med radioaktiv trams. Tänkte jag hela bloodwing delen, där handsome jack förklara vart slag elementet kom ifrån. Ingen respekt. Det ända som är bra med spelet är gameplayet och det räckte inte för mig.

Nja tyckte inte storyn var speciellt lockande, men att den var överallt och ingestans håller jag inte riktigt med om.

Gällande Slag så var det ju något Hyperion skapade i samband Handsome Jack exprimenterade med bi-produkter från bryta Eridium från gruvor och dylikt.

Med tanke på att spelet släpps i tidlinjen att det gått 7 år sedan Handsome Jacks död och Hyperions fall så är det inte ologiskt att detta inte längre produceras.

1
Skriv svar