Halo Infinite-utvecklingen får veteranhjälp av Joseph Staten

Robot
Halo Infinite-utvecklingen får veteranhjälp av Joseph Staten

En av den ursprungliga Halo-trilogins hörnstenar återvänder temporärt.

#343-industries, #Halo-infinite


Skribent

Jag vill tacka mig själv för den styrka jag uppvisade genom att inte skämta om att "Staten leder utvecklingen av Halo" och liknande.

Medlem

Lär inte bli lätt för honom...

Medlem

Undrar hur många miljoner MS fick erbjuda för att få honom att gå med på det.

Medlem

Hur får ni det till lika mycket ros och ris? På er egna poll var det överväldigande majoritet som var besvikna.

Skribent
Skrivet av Bro Exotic:

Hur får ni det till lika mycket ros och ris? På er egna poll var det överväldigande majoritet som var besvikna.

Ja, lika mycket kanske är att ta it, även om internet är större än bara FZ. Många blev besvikna och många tyckte att det såg riktigt bra ut, så att det "både fick ris och ros" är nog en bättre formulering.

Medlem

Det var bra att läsa och höra. En bonus skulle kunna vara att han spelar in nya Grunt ljud.

eld
Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Ja, lika mycket kanske är att ta it, även om internet är större än bara FZ. Många blev besvikna och många tyckte att det såg riktigt bra ut, så att det "både fick ris och ros" är nog en bättre formulering.

ris och rosformad ris

It's not a lake, it's an ocean

Bra, antar jag. Men också oroväckande på något plan. Hur stora problem har de, egentligen? Känns spontant som att vi inte kan vänta oss Halo Infinite förrän oktober/november 2021.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Tycker att Digital Foundry gjorde en bra video där mycket handlar om ljuset. Visst fanns det annat att jobba på utöver det, men sevärd analys ändå.

1
Skriv svar