Att ramla är tydligen roligt – Fall Guys har sålt 7 miljoner(!) ex på Steam

Robot
Att ramla är tydligen roligt – Fall Guys har sålt 7 miljoner(!) ex på Steam
Inaktiv

Hoppas det här ger fler utvecklare inspiration att göra spel där det inte bara handlar om att skjuta motståndaren, att andra typer av battle royale kan fungera och sälja det med

Gillar skjutspel också men variation och nya idéer behövs

Medlem

Verkar riktigt skoj faktiskt. Lirar aldrig multiplayer längre men detta har jag tänkt prova på så småningom. Jag tänker på Gang Beasts när jag ser detta spel. Har dock inte provat det spelet heller. Synd att man inte kan lira lokal co-op till Fall Guys som man kan göra till Gang Beasts.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Hoppas bara dom gör fler banor snart, annars kanske dom riskerar att tappa spelare.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Har bara spelat på ps4 (var ju gratis), är kul men fan vilka långa laddtider det är.

Otroligt frustrerande spel också, då jag är sämst på det.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Verkar riktigt skoj faktiskt. Lirar aldrig multiplayer längre men detta har jag tänkt prova på så småningom. Jag tänker på Gang Beasts när jag ser detta spel. Har dock inte provat det spelet heller. Synd att man inte kan lira lokal co-op till Fall Guys som man kan göra till Gang Beasts.

Kan säga att det är riktigt kul. Är annars en pvp hatare, mest för att jag suger så kungligt. Jag tycker dock detta spel är riktigt kul. Jag suger fortfarande ordentligt, och har snart 15 timmar spelade utan att vinna en enda gång (Jag har dock varit väldigt nära).
Som jag ser det är det rolig avkoppling för en stund.

jag ser dock två stora hot, och dels att dom inte får bukt med det allt mer skenande fuskandet, samt att det behövs mycket mer variation och flera banor. Vissa banor blir lätt trista när man kör den för tionde gången på en timme.

Medlem

Fortnite får se upp.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Verkar riktigt skoj faktiskt. Lirar aldrig multiplayer längre men detta har jag tänkt prova på så småningom. Jag tänker på Gang Beasts när jag ser detta spel. Har dock inte provat det spelet heller. Synd att man inte kan lira lokal co-op till Fall Guys som man kan göra till Gang Beasts.

Gang beast är det spel som jag spelar mest på Xbox konstigt nog. Jättebra spel för att bara koppla av och slöspela just för att det är så enkelt och går snabbt att hoppa in i en match.

Hoppas att detta kommer till Xbox.

Medlem

så roligt att se det går bra för spel som inte bara gör samma jävla skit vi sätt utan istället försöker med något nytt vi inte sett på ett tag eller ens aldrig I ett spel på bra länge.

Medlem

Bland det tråkigaste spelet att spela ensam, men att spela som 30-åring med sina 30-åriga polare har aldrig varit roligare, vi skriker som 7-åringar, riktigt kul!

Medlem

Jag undrar när kopiorna börjar dyka upp?

Medlem

När dom släpper patches för inverterade kontroller kommer jag börja spela igen. Att inte ha det är som att ha ett myggbett man inte ska klia på. Det går att hantera men det är så fruktansvärt irriterande.

Är även det mest nedladdade PS-plus spelet, så visst verkar det vara populärt.

https://www.polygon.com/2020/8/26/21402470/fall-guys-most-dow...

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Verkar riktigt skoj faktiskt. Lirar aldrig multiplayer längre men detta har jag tänkt prova på så småningom. Jag tänker på Gang Beasts när jag ser detta spel. Har dock inte provat det spelet heller. Synd att man inte kan lira lokal co-op till Fall Guys som man kan göra till Gang Beasts.

Jag brukar heller aldrig lira multiplayer, men Fall Guys är verkligen skoj och framförallt lättillgängligt. Man hoppar in väldigt smidigt och kör några matcher. Det som gör det roligt för mig är känslan av att det går bra tills det helt plötsligt inte går bra längre. Även om många spelat sen release så tycker jag inte att jag är direkt chanslös som jag är i spel som jag inte spelat sen releasedagen

Medlem

Tycker det är grymt kul, hoppas det kommer till Switch snart, där passar det perfekt.

1
Skriv svar