Klart! World of Warcraft: Shadowlands släpps 27 oktober

Robot
Klart! World of Warcraft: Shadowlands släpps 27 oktober
Medlem

Den första delen var väldigt imponerande, förvånande dock att det är bara 2 månader kvar när prepatchen har inte släppts än

Skägg.
10 Chambers

Kanske att det finns lite betanycklar!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Kanske att det finns lite betanycklar!

Historiskt har det ju alltid varit en prepatch minst 3 månader före expansionen så.

Dec
Medlem
Skrivet av Keima:

...förvånande dock att det är bara 2 månader kvar när prepatchen har inte släppts än

Skrivet av Keima:

Historiskt har det ju alltid varit en prepatch minst 3 månader före expansionen så.

Va? Brukar den inte släppas ca en månad innan expansionen? Så jag antar att den kommer i slutet av september.


signatur

Ryzen 9 5900X | RTX 3070 | 32GB

Medlem

Positiv överraskning! Då hinner man med en hel del innan Cyberpunk släpps. Ser mycket fram emot expansionen.

Medlem
Skrivet av Dec:

Va? Brukar den inte släppas ca en månad innan expansionen? Så jag antar att den kommer i slutet av september.

Jo du har rätt WoW har varit utan patch så pass länge så glömde bort hur det brukar vara..

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Kanske att det finns lite betanycklar!

Min inbox är ganska tom måste jag medge 😎

I övrigt 2 månader tidigare än jag trodde, gissade på december då dom har en hel del kvar att fixa och dona med när man kollat videos och streams, många av den åsikten i alla fall!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Kanske att det finns lite betanycklar!

O.o

Avstängd
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Kanske att det finns lite betanycklar!

Well hello handsome

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Kanske att det finns lite betanycklar!

Gör en tävling vet jag, så folk som besöker FZ för första gången och registrerar sig imorgon kan vinna en också /s

Medlem

Intressant att SSD verkar vara ett krav, enligt officiella systemkraven.

Medlem

@Kyraal: Gäller det bara Shadowland eller hela spelet, ja lirar wow från min HD, funkar utmärkt. Är grafiken eller nåt uppdaterad nu så spelet måste liras på SSD?

Mitt sista SSD utrymme är reserverat för Cyberpunk. hmm


signatur

Galne Gunnar köper så gärna!

MEG
Medlem

Animerade afterlife imponerade inte alls med tanke på vad de har presterat förut.
Ett gäng stillbilder som inte heller är speciellt snygga, en besvikelse, bådar inte gott inför expansionen.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

@MEG: JAg håller helt med dig!

Medlem
Skrivet av MEG:

Animerade afterlife imponerade inte alls med tanke på vad de har presterat förut.
Ett gäng stillbilder som inte heller är speciellt snygga, en besvikelse, bådar inte gott inför expansionen.

Men dom har ju kört med denna stilen sen "Legion", så är ju inte direkt något nytt för "Shadowlands"?
Dom släpper ju fortfarande CGI-trailers som vanligt titt som tätt, den för Shadowlands blev ju släppt när spelet annonserades på BlizzCon förra året.
Personligen gillar jag den tecknade stilen, tycker det får till ett ganska mörkt uttryck som jag inte får i deras CGI-trailers, men förstår också att vissa inte gillar det.

Medlem
Skrivet av MEG:

Animerade afterlife imponerade inte alls med tanke på vad de har presterat förut.
Ett gäng stillbilder som inte heller är speciellt snygga, en besvikelse, bådar inte gott inför expansionen.

Den har ju inte direkt något med expansionens kvalité att göra dock?
Blizzard har bara valt ytterligare ett sätt att få ut lite historier/lore via dessa shorts.
Du kanske blandar ihop dessa med cinematics? Den kommer ju först när Shadowlands släpps den här gången.

Personligen tyckte jag den inte slog lika hårt som Azshara men den var loremässigt lite cool.
För mig skapar den ett intresse över vad man kommer få reda på när man questar osv i Bastion eller
vad Arthas roll kommer vara i the Maw. Lagom ret sådär.

MEG
Medlem

sant, cinematics behöver inte spegla hur expansionen blir.
Jag kan utveckla vad jag tycker, det är att varje expansion har blivit sämre, senast lågvattenmärke är BFA. Framför allt storyn (men även quest och lv systemet) som verkar vara skrivet av en 10åring, och med de dåliga "filmerna" så har Blizzard för länge sedan tappat gnistan, eller vad man ska kalla det.


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av kintobe:

@Kyraal: Gäller det bara Shadowland eller hela spelet, ja lirar wow från min HD, funkar utmärkt. Är grafiken eller nåt uppdaterad nu så spelet måste liras på SSD?

Mitt sista SSD utrymme är reserverat för Cyberpunk. hmm

Har ingen aning, men det känns lite som att det måste vara ett copy-and-paste-misstag.

Medlem
Skrivet av MEG:

sant, cinematics behöver inte spegla hur expansionen blir.
Jag kan utveckla vad jag tycker, det är att varje expansion har blivit sämre, senast lågvattenmärke är BFA. Framför allt storyn (men även quest och lv systemet) som verkar vara skrivet av en 10åring, och med de dåliga "filmerna" så har Blizzard för länge sedan tappat gnistan, eller vad man ska kalla det.

"Wow har blivit sämre" har man hört i 15 år. Eller har du tröttnat? Sluta spela. Problem solved. Brukar vara varannan expansion. Så höga förväntningar på Shadowlands! 😊

MEG
Medlem
Skrivet av inkui:

"Wow har blivit sämre" har man hört i 15 år. Eller har du tröttnat? Sluta spela. Problem solved. Brukar vara varannan expansion. Så höga förväntningar på Shadowlands! 😊

Haha nja jag är lite dum där, jag vill tycka om WoW, jag var med från början och älskade spelet, så precis som med skitspelet D3 så tar jag upp spelandet när det gått något år, kanske jag hade fel, kanske spelet är roligt. Man spelar ett tag för att inse varför man slutade. Kanske också därför man är besviken, med det sagt så är inte allt de genomfört på WoW dåligt, detta märks tydligt om man spelar WoW classic.


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Kanske att det finns lite betanycklar!

När, hur & var? 😀

1
Skriv svar