Ryktena stämde: Age of Empires III: Definitive Edition släpps i oktober

Robot
Ryktena stämde: Age of Empires III: Definitive Edition släpps i oktober

Och en av de nya civilisationerna är Sverige, just saying.

#Age-of-empires-3, #nyhetstips


Medlem

Dra fram surströmmings-katapulterna!


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Dra fram surströmmings-katapulterna!

Haha!

Jag kan lova att t.om ett eventuellt krig år 3000 mot en utomjorda ras skulle lätt vinnas med surströmming som enda vapen. Förmodligen det värsta biologiska(?) vapen mänskligheten sett 👀

Gnällkuk

Wasteland 3 idag och AoE 3 DE om 1½ månad, bra skit just nu på game pass


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Wasteland 3 idag och AoE 3 DE om 1½ månad, bra skit just nu på game pass

Crusader Kings på tisdag. Allt jag behöver. ^^

Gnällkuk
Skrivet av nathler:

Crusader Kings på tisdag. Allt jag behöver. ^^

Just det, synd bara att jag inte gillar CK


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Men men.. PS4 då? ;,(

Medlem

Har aldrig provat på ett Age of Empires spel och denna version ser ut att ha uppgraderat tillräckligt mycket i grafik för att jag ska kunna ge det en chans. Ett Steam köp är intressant.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Är det förresten någon spelat DE av AoE 2? Är det värt det? Kommer ihåg att jag älskade tvåan back in the days, men vet inte hur jag skulle känna idag...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av beersgarden:

Är det förresten någon spelat DE av AoE 2? Är det värt det? Kommer ihåg att jag älskade tvåan back in the days, men vet inte hur jag skulle känna idag...

Jättenöjd med aoe2: DE, definitivt värt pengarna

Medlem
Skrivet av abso:

Jättenöjd med aoe2: DE, definitivt värt pengarna

Bådar ju gott, tackar för tipset!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Hoppas att de kan ta sig an Age of Mythology med, den senaste versionen som släpptes på Steam är inte i närheten utav den här uppgraderingen.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av beersgarden:

Bådar ju gott, tackar för tipset!

Ett av de bästa RTS-en någonsin gjort ännu bättre

Medlem

Såg först ingen skillnad på killen med hästen och kanonen.

Medlem
Skrivet av conthox:

Dra fram surströmmings-katapulterna!

Eller läderkanonerna.

1
Skriv svar