Hej, spelhöst! Vad spelar du i helgen?

Robot
Hej, spelhöst! Vad spelar du i helgen?

Spelhösten har både tjuv- och rivstartat.

#fz, #spelhelg


Medlem
Medlem

Ghost of Thsushima, började i sommras men orkade inte mer än prologen, nu är jag ganska såld och har snart tagit platinum.

Därefter Mortal Shell och städa upp Control till 100% efter nya expansionerna.

Gäller passa på när ungarna sover hos farföräldrarna 😃😇

Medlem

Kör igenom fear 2 igen. Var sugen på något fps och har inte kört det på hur länge som helst. Körde det första fear plus de två dlc spelen för ett tag sedan. Trevligt med lite skräck nu när hösten börjar närma sig.

Medlem

Silent Hill Homecoming och Cyber Manhunt

Medlem

Har en kräftskiva som ska betas av imorgon, sen blir det The Last of Us Part II för hela slanten.

Medlem

Microsoft Flight Simulator 2020

Medlem
Medlem
Skrivet av krille1986:

Kör igenom fear 2 igen. Var sugen på något fps och har inte kört det på hur länge som helst. Körde det första fear plus de två dlc spelen för ett tag sedan. Trevligt med lite skräck nu när hösten börjar närma sig.

Samma här! Kör Blair witch parallelt för att se om det är något att ha


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Medlem

Wasteland 3. Jag gillar't


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Fragtjuv

I helgen kommer det att bli några flygturer i Flight simulator varvat med Tell me why via Game pass!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Dual Universe betan. Får se om det håller måttet.

Medlem

Destiny 1 på ps3

Medlem
Skrivet av WonderBoy:

Har en kräftskiva som ska betas av imorgon, sen blir det The Last of Us Part II för hela slanten.

Exakt samma här


signatur

🖥️ Sony Bravia KDL49-WD753| 🎮 PS4 Slim 1TB CUH-2216b| 🔊 Sony HT-CT180 Soundbar

Inaktiv

Ska försöka hinna spela klart Control innan det försvinner från Ps Now

Medlem

Tänkte lira Frostpunks senaste och sista expansion som kom för någon vecka sen. Fått ganska sval mottagning men jag älskar Frostpunk, så lika bra att grotta ner sig lite igen

Medlem

Vet inte riktigt vad det blir. Blir oftast att jag funderar på att starta något nytt, men fastnar med Hearthstone Battlegrounds istället.

Jag nog ska försöka komma igång med Ori and the Blind Forest: Definitive Edition som jag köpte på senaste Steam-rean. Ett spel, likt många andra, som varit i backloggen alldeles för länge.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Jag ska försöka klämma in lite Wasteland 3 mellan mitt arbete och plugg.

Medlem

Flight simulator eller witcher 3. Har börjat witcher 3 flera gånger men inte kommit så långt. Men nu bestämde jag mig för att bara ta de frågetecken som ligger nära de Quest jag gör och inte rensa allt på kartan innan jag går vidare.

Backloggens befriare

Rubriken på artikeln är ju fel @Fredrik Eriksson - det heter väl ändå "spelhästen"?


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Blir Shadow of the Tomb Raider, Destiny 2,lite co op på SC2 och möjligen lite Prey. Så många bollar i luften nu. Skaffade Total War Troy när det var gratis men tröttnade lite efter två strider, kom inte till ro riktigt. Skyller på mitt stressiga liv 🤪

Medlem

Blir att tackla Witcher 2 efter att ha klarat ettan i sommar. Har redan klarat trean så blir komplett omvänd ordning! 3 - 1 - 2.

Medlem
Medlem

Metal Gear Solid: Peace Walker och Two Point Hospital.


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Avstängd

World vs world i Guild Wars 2!

Medlem

Det där beskriver organiserad storskalig PvP i pretty much alla RvR spel sedan Dark Age of Camelot Även Eve online fungerar så.

Medlem

Deadly Premonition 2

C64
Medlem

Wreckfest är så berondeframkallande så det inte är sant,men spelet skulle inte dö av radiokanaler

Medlem

Iron Harvest (Pre-Season Beta). Laddar upp inför släppet på tisdag


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

12
Skriv svar