Diskutera – Vilket blir höstens bästa spel?

Medlem

Shadowlands till WoW men kommer nog trycka in lite Cyberpunk och Assassins creed också!

Medlem

Cyberpunk
Wasteland 3
Medal of honor above and beyond


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Ratchet and clank: Rift apart om det nu hinner komma i år annars Horizon 2 eller Cyberpunk.

Medlem

Om man nu räknar det som att Baldur's Gate 3 kommer i höst så blir det kanske jämnt skägg mellan det och Cyberpunk 2077. Jag ser fram emot dem båda otroligt mycket, men jag är inte alls lika övertygad om deras förmodade fullkomlighet som om det kom ett nytt Souls-spel.

Medlem
Skrivet av AntonKG:

Cyberpunk2077 tillsammans med Assasins creed.

Tänk er själva att sitta i ett mörkt rum när det är riktigt mörkt utanför och höstregnet knastrar på rutan. Mmmmm.

#livetssmånjutningar

Medlem

Inte Cyberpunk åtminstone. Jag har tyckt att det verkar extremt ointressant sedan det visades upp för första gången. Jag är rätt sugen på att ge mig i kast med Ghost of Tsushima i höst.

Medlem

Cyberpunk 2077 - LÄTT, för min del iaf👍

It's not a lake, it's an ocean

Ja, säg det... Resident Evil 3 var en liten besvikelse, The Last of Us Part II en jättestor besvikelse, Ghost of Tsushima inte riktigt min kopp te, Halo Infinite uppskjutet.

2020 är lite av backloggens år för mig. Det bästa spelet hittills är Detroit: Become Human, som jag tog mig an först i år. Oj, vad berörd jag blev av detta spel.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Blir djupt förvånad om inte Cyberpunk kniper titeln.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Gillar inte att de valde fps spåret med cyberpunk och tycker inte grafiken ser sådär jättefantastisk ut, men jag hoppas jag har fel. Väljer demons souls remaken som förhoppningsvis släpps i år.

Medlem

Cyberpunk 2077, dock vet jag inte om jag kommer gilla det men av det jag har sett hittills ser det bra och häftigt ut, hoppas det lever upp till förväntningarna.


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem

Man hade ju hoppats på ett Dying Light 2 men det ser ju mörkt ut så blir väl Cyberpunk

NuZ
Testpilot

Tell me why (första kapitlet berörde mig väldigt och är ett viktigt spel i dagens debatter) och Cyberpunk kommer bli höstens bästa 2 spel


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Boundary?


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Cyberpunk 2077 och WoW: Shadowlands.

Medlem

Pappaspelar Death Stranding just nu. Men är ju såklart nyfiken på Cyberpunk. Ghost of Tsushima är jag ju också sugen på, men jag skyndar långsamt. Ska försöka göra lite pengar så man kan uppgradera konfiggen i datan.


signatur

Niet.

Medlem

Det som släpps.

Medlem

Pikmin 3 helt klart. Det är en nyutgivning så det kanske inte räknas men annars är det definitivt höstens spel.

Medlem

Redan avgjort. Ghost of Tsushima.


signatur

I drank what?

Medlem

@Mirage: Det är ett grymt spel!

Medlem

Wasteland 3. (Jag blir glad att det ser ut att vara många andra som verkar tycka samma, det kommer som något av en överraskning, jag har tyckt att hypen från svenskar för Wasteland 2 och 3 har varit minimal...)

Medlem

Har väldigt svårt att se hur något kan bli bättre än Cyberpunk. Skulle bli genuint chockad om det inte blir både höstens samt årets spel.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Cyberpunk 2077 eller backloggen...

Medlem

Cyberpunk ligger högst upp på min lista, flöjt av Yakuza: LAD.

Medlem

Crusader Kings 3 givetvis. Eller det kommer iaf ha mest spelade timmar per person tror jag.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Cyberpunk 2077 och Baldur's Gate 3 ligger nog allra högst uppe på hype-listan för min del.

Medlem

Finns det nå andra spel än Cyberpunk och Assassins Creed Valhalla?


signatur

Nördliv.se - Spel, tillbehör och andra nördrelaterade saker! Och så klart även vår gaming/underhållningspodcast Nördliv! Lyssna gärna!

https://open.spotify.com/show/0SHttBQqoGyW4EHpx5aMWD?si=531c1...
https://itunes.apple.com/se/podcast/nordliv%21/id937178661/
https://www.nordlivpodcast.se/

Medlem

Cyberpunk 2077 kommer ju när det börjar bli vinter, så jag skulle säga Serious Sam 4. Så skönt att bara springa ut på ett fält och hjärnlöst skjuta tills bulorna är slut.

Men helt klart Cyberpunk om man nu ska vara helt ärlig, kanske blir årets bästa.

12
Skriv svar