MS Flight Simulator-patch löser installationsproblem

Robot
MS Flight Simulator-patch löser installationsproblem
Medlem

Äntligen! För mig låser sig simulatorn i laddskärmen i början, har inte fått se huvudmenyn ännu... Skamligt av Microsoft

Medlem

Äntligen ja, min fastnar också i nedladdningsskärmen med blå bar...


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Kan spela men har ingen joystick, o tgb är ett helvete

Medlem

Ni som har lirat spelet, hur fungerar det att flyga med en PlayStation 4 handkontroll? Eller Xbox ONE kontroll? Fungerar det bra? Sugen på spelet men tänkte lira med just en handkontroll då jag inte äger en joystick.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Ser fram emot simconnect fixen. Ska bli kul flyga med slc

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Ni som har lirat spelet, hur fungerar det att flyga med en PlayStation 4 handkontroll? Eller Xbox ONE kontroll? Fungerar det bra? Sugen på spelet men tänkte lira med just en handkontroll då jag inte äger en joystick.

Jag använder handkontroll när jag styr flygplan vilket funkar bra. Dock använder jag mus och tangentbord till allt annat som tex programmera autopiloten osv.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Ni som har lirat spelet, hur fungerar det att flyga med en PlayStation 4 handkontroll? Eller Xbox ONE kontroll? Fungerar det bra? Sugen på spelet men tänkte lira med just en handkontroll då jag inte äger en joystick.

Sådana spel SKA spelas med Joystick! Lira ett bilspel med mus och tangentbord så vet du hur det känns med handkontroll i flygspel. Hint: awkward! 🙂

eld
Medlem
Skrivet av A1200G:

Sådana spel SKA spelas med Joystick! Lira ett bilspel med mus och tangentbord så vet du hur det känns med handkontroll i flygspel. Hint: awkward! 🙂

joystick? yoke ska det vara!

Medlem
Skrivet av eld:

joystick? yoke ska det vara!

Beror väl på vilken flygplansmodell man flyger...

Medlem

Har köpt xbox-vad det nu heter till PC. Testade lite, men insåg att jag behöver reglage. Har beställt Saitek X56 Rhino, som det så klart var lev.tid på..

Medlem

Hoppas de börjar ta itu med buggarna kopplade till autopilot i patchen därefter. Flyger mest TBM 930 atm, känns som det planet har minst fel av de snabbare planen. Inget man väljer att flyga över Atlanten med direkt dock.. Möjligtvis under sömn. Gillar skarpt att man kan lämna ATC till AI "andrepiloten" i FS2020, om man behöver springa iväg på nåt ärende, sova eller så, bara att slå på nav-mode och hoppas på att inga buggar gör att ap inaktiveras och planet störtar mot marken.. Vilket iofs inträffar titt som tätt


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

1
Skriv svar