Hej, spelhöst! Vad spelar du i helgen?

Medlem

Kommer enbart spela Minecraft tills jag får hem min PS5:a och spelar Demon Souls: Remake...med en god whiskey.

Medlem

Spider-Man till PS4 för fullt, har precis klarat av DLC #2 och ska snart påbörja DLC Silver Lining.


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

Har avinstallerat Flight Simulator och spelar just nu Wasteland 3. Det blir också markstrid event i Star Citizen organisationen.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem

Njuter just nu av Pathfinder kingmaker på xone i väntan på Mafia remake

Gen
Medlem

Varvade precis Horizon Zero Dawn så får gå tillbaka till Bloodstained : Curse of the Moon 2, men det är så jävla svårt (kör på Veteran). Är kanske för gammal för svåra spel

Medlem

måste ju bli wasteland 3 alltså


signatur

//monster

Medlem

Började köra lite New World iförrgår och kommer väl köra vidare ett tag för att se om det är något att ha.
I ett första skede känns det lite väl stelt men det blir kanske bättre

Medlem

Jag hoppas att Sandstorm till Xbox One ramlar in. Annars så spelar jag Modern Warfare, Doom eller Night Call.

Medlem

Microsoft Flight Simulator 2020


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Euro Truck Simulator 2 med ProMods 2.50, ratten är redo för de spelet sen får man se va de bli nästa men kanske lite wreckfest på de.


signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Farornas Konung

Spelar Satans Gospel, Ormgård, Anal Vomit och Azhubham Haani! Hmm, menar ni spel. Ok ursäkta, då spelar jag DayZ, Microsoft Flight Sim 2020 och Wasteland III.

Medlem

Ägnat dagen åt Wastelands 3. Trevligt med litet isometriskt rollspel.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Flightsimulator 2020. Tävlar mot brorsonen att ha landat i världens alla länder först. Ligger lite efter dessvärre men kämpar på. 7 länder so far....

Medlem

Damen spelar Tell me Why på Xbox och jag spelar Wastelands 3 på PC, måste ju bara älska Game Pass!


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem

Blir att flyga i Flight Simulator när familjen sover.

Om du känner att endast flyga runt utan att ha ett riktigt mål kan vara lite segt så kan jag rekommendera https://www.fseconomy.net/

Du har ditt egna företag och kör flights för pengar. Blir lite som truck simulator fast med flygplan. Här är en guide hur du installerar det hela https://sites.google.com/site/fseoperationsguide/

Jag har gjort en group som heter "Svenskt Flyg" om folk är intresserade. 30% av era intjänade pengar går till gruppen. Kommer att köpa in flygplan och FBOs så snart ekonomin tillåter!

Medlem

Path of Diablo såklart! Ladder HC.


signatur

- Gigabyte Z390M - Gainward RTX 3070Ti - Intel Core i9-9900K with NZXT X73 360mm - 32GB HyperX Predator/Fury 3200Mhz - 750w +80 Platinum - 500GB WD blue SSD - 512GB Samsung M.2 - 1TB Samsung 970 Evo M.2 -
- HyperX Alloy Elite RGB - HyperX Cloud II - HyperX Pulsefire Haste - HyperX Fury S XL -
Acer Nitro XV322UX IPS 270hz 1440p - AOC CQ32G1 144hz 1440p
- Svive Altair Gaming Desk - Svive Gemini DarkGrey Gamingchair -

Medlem
Skrivet av Maggot:

Kommer enbart spela Minecraft tills jag får hem min PS5:a och spelar Demon Souls: Remake...med en god whiskey.

Så du har så bra reflexer att du måste ge dig själv en nerf? Imponerande!


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem

Det blir att fortsätta kötta i Ghost of Tsushima 👍

jbx
Medlem

Blir Project Cars 3, Wasteland 3 och ett försök att spela klart RDR2.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av Azureye:

Så du har så bra reflexer att du måste ge dig själv en nerf? Imponerande!

sålänge man stannar vid ett glas är det bara doping, men nr 2 blir nerf utan tvekan


signatur

//monster

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning
Skrivet av Bro Exotic:

Blir att tackla Witcher 2 efter att ha klarat ettan i sommar. Har redan klarat trean så blir komplett omvänd ordning! 3 - 1 - 2.

Exakt samma ordning som för mig. Klarade 3an för några år sedan, sen 1an och 2an nu i våras! Sen blev det trean igen (fjärde gången) för att se hur det skiljde sig efter att jag förstår referenserna från de tidigare spelen.


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem

Wasteland 3


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Jag tänkte spela klart Ghost of Tsushima men det får vänta lite för nu blir det Wasteland 3 på PC ett tag. Som jag har väntat på det spelet. 😋

Och så måste jag ha min "vilda västern-fix" så jag hoppar in i RDR2 online då och då en stund. Kanske levlar jag upp min trader lite till eller så rider jag bara runt och fixar stranger missions och annat skoj.

Medlem

Eftersom jag aldrig spelat det, och eftersom det faktiskt är gratis på Epic nu, så spelar jag Shadowrun Returns. Jag har bara spelat i kanske 2 timmar, och hälften av det gick åt till att skapa min karaktär, men jag tycker att dialogerna än så länge är fantastiska med mycket humor.

Medlem

Luigi's Mansion 1, faktiskt. Då jag har trean vill jag spela ut alla föregående spel först. Sen har jag börjat lattja lite i American Truck Simulator. Blir jag klar med det förstnämnda påbörjar jag helt enkelt tvåan!


signatur

I'm like you, I have no name.

Medlem

Hunt showdown
Dirt rally 2.0
Project cars 2


signatur

"High life on low budget"

12
Skriv svar