Singularity bekräftat till sommaren

Robot
Singularity bekräftat till sommaren

Mer ryska postapokalyptiska monster alltså?
Trodde Stalker och Metro 2033 hade täckt den delen. Men tidsgrejjen verkar ändå lite kul.

Medlem

Undrar hur bra tidsmanipuleringen kommer funka. TimeShift hade sina fina stunder men de var tyvärr alltför sällan.

Medlem

Verkar ju jävligt schysst Får vänta på eran recension innan man gör ett köp dock.

Medlem

MADNESS:D


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

TimeShift/Wolfenstein.

Medlem

TimeShift var rätt nice imo, hoppas denna blir minst lika bra

Medlem
Medlem

Mer ryska monster! Kärlek till er i öst, fortsätt langa!

Medlem
Medlem

Tyckte inte Timeshift var så mycket att hänga i julgranen men det här ser mer intressant ut tycker jag. Ryska spel brukar ha härlig atmosfär.

Nu ska Raven visa var skåpet står, de har massor av intressanta idéer på gång.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av elimsen:

Tyckte inte Timeshift var så mycket att hänga i julgranen men det här ser mer intressant ut tycker jag. Ryska spel brukar ha härlig atmosfär.

Detta spel är faktiskt inte ryskt, utan av samma utvecklare som senaste Wolfenstein. Det ser dock ut att ha najs atmosfär ändå.

Medlem

1. Jag hoppas verkligen att det inte blir stelt spel för PC.
2. Jag har stora förhoppningar på att spelet (storyn, spelsättet, etc) blir riktigt bra. Jag tar förskjutningen av lansering som en bekräftelse på det...
3. Är ni säkra på att det är 28:e juni? Videon säger 29:e. Inte för att en dag spelar så stor roll.

1
Skriv svar