Dead by Daylight får "remaster"

Robot
Dead by Daylight får "remaster"

Kommer till next gen, gratis för de som redan äger spelet.

#dead-by-daylight, #deadbydaylight, #dbd


Medlem

Jag skulle nog säga att spelet lever och frodas. Avg. players senaste månaderna på steam är ca 40k med peak på kring 60k. Nya mördare läggs till med jämna mellanrum och nyligen öppnade man upp cross-play med konsolspelarna. Jag och en polare har spelat det till och från i 2-3 år

Medlem

DBD är riktigt kul om man kör det några timmar då och då.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Riktigt kul spel om man har några polare man kan offra.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Köpte det i år på sommarrean, ett av mina mest spelade redan! Ruskigt kul!

Medlem

Lite synd at Friday The 13th inte blev lika bra som detta faktiskt.

"Already playing #DBD on console? When you upgrade your console, you'll get the game for free AND keep all your progress."

eh...vi andra då? Pc?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Lite synd at Friday The 13th inte blev lika bra som detta faktiskt.

"Already playing #DBD on console? When you upgrade your console, you'll get the game for free AND keep all your progress."

eh...vi andra då? Pc?

Du får det via en uppdatering på Steam som alla andra uppdateringar.

Medlem
Skrivet av Bro Exotic:

Du får det via en uppdatering på Steam som alla andra uppdateringar.

Tur för dom, annars hade jag...tja...inte gjort mycket annat än att suttit och surat ensam i ett hörn


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

C64
Medlem

hah jag har det spelet i mitt bibliotek men inte spelat det .. Är det bra ?? va gör man o sånt kortfattat

Medlem
Skrivet av C64:

hah jag har det spelet i mitt bibliotek men inte spelat det .. Är det bra ?? va gör man o sånt kortfattat

Ja det är bra och beroendeframkallande. Jag satt som besatt och varvade mellan spela det själv och kolla när andra streama det under 2 till 3 år. Man vill hela tiden bli bättre 😎👊

Är det någon som hört om det blir något liknande för pc spelarna? Riktigt kul och campa hooks i spelet och göra ryska småtjejer sura.

Medlem

Mitt favoritspel de senaste 2-3 åren, fantastisk utveckling och jävligt kul att spela. Rekommenderas att prova igen om man tidigare fått ett dåligt intryck, var mycket problem förr med att hitta games, buggar etc.

1
Skriv svar