No Man's Sky-studion planerar nytt "enormt" spel
Peppigt
Jag hade skoj med No Mans Sky redan vid release, jag kollar ju sällan mer än en halv till en hel trailer av spel och filmer så jag hade inte hunnit föreställa mig något utan blev impad direkt.
Tog platinum-trophyn i början av september 2016 om jag minns rätt. Har hoppat in då och då under åren för att kika in uppdateringar och blivit mer och mer imponerad för varje gång.
The Last Campfire har jag spelat ungefär 3 timmar och det är helmysigt.
Så ett nytt storspel låter spännande
Ge mig No Man's sky med community servrar och mods. All I want.
Tips till nästa spel, säg inte att spelet har vissa innehåll som inte finns i spelet.
De får sätta munkavle på Sean Murray och binda fast honom långt ifrån någon internetanluten enhet fram tills releasen.
Jag v et folk älskar att ge No mans Sky praise efter alla gratis DLC, och det kanske dom förtjänar. Men spelet är fortfarande, från mitt perspektiv, otroligt ointressant då gameplay är exakt likadant som vid release (förutom co-op)
GRIND GRIND GRIND GRIND riktigt tröttsamt. Skulle uppskatta om dom ändrande om gameplay till lite mer smooth upplevelse. Inventory-systemet är fortfarande kasst.
Jag kommer aldrig riktigt in i No mans sky varje gång jag försöker börja.
Jag tror att för min del är det hemsk art direction och jag klarar liksom inte av att aliens är gulliga "djur" och allting är neonfärgat och att saker man bygger är ologiska.
Om du nu inte gillar hur varelserna ser ut eller färgval så är väl frågan varför du fortsätter försöka gilla spelet, det är ju ingenting man kommer ändra på såklart, det är designen man valt helt enkelt
Om du nu inte gillar hur varelserna ser ut eller färgval så är väl frågan varför du fortsätter försöka gilla spelet, det är ju ingenting man kommer ändra på såklart, det är designen man valt helt enkelt
Men jag vill ju gilla det... Jag älskar survivalspel, spel där man bygger, sci-fi osv... men goddamnit!
Subnautica däremot, bästa spelet någonsin.
Men jag vill ju gilla det... Jag älskar survivalspel, spel där man bygger, sci-fi osv... men goddamnit!
Subnautica däremot, bästa spelet någonsin.
Hehe, då får du fortsätta försöka, hoppas du lyckas
Men jag vill ju gilla det... Jag älskar survivalspel, spel där man bygger, sci-fi osv... men goddamnit!
Subnautica däremot, bästa spelet någonsin.
Håller fullständigt med!!
Men jag vill ju gilla det... Jag älskar survivalspel, spel där man bygger, sci-fi osv... men goddamnit!
Subnautica däremot, bästa spelet någonsin.
Jag diggar No mans sky. Köpte Subnautica på senaste Steam-rean när jag läste att det fanns VR-stöd. Blir extra taggad att testa när man läser såna här inlägg.
Tips till nästa spel, säg inte att spelet har vissa innehåll som inte finns i spelet.
Så sant, men säga vad man vill - de räddade upp spelet otroligt bra (även om det tog lite för lång tid).
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Jag v et folk älskar att ge No mans Sky praise efter alla gratis DLC, och det kanske dom förtjänar. Men spelet är fortfarande, från mitt perspektiv, otroligt ointressant då gameplay är exakt likadant som vid release (förutom co-op)
Mitt största problem med NMS är att det är 51 tusen olika gameplay typer, som alla känns halvimplementerade och dåligt kopplade mot varandra.
Känns som de slängt 15 olika spel i en mixer, och sedan spätt ut med vatten.
Kanon! Intressant och spännande!
Nu, käre Sean, är det dags för dig att ta på din munkavlen i några år så vi slipper ännu ett sönderhypat spel med enorm potential.
All heder åt gänget men (mycket) mindre hype och mer jobb är nog bättre denna rundan
Det hade kanske varit tillräckligt att inte ljuga. Det är fullt så intressant att följa ett spels utveckling för vad det är.
Sedan kanske han kunnat vara något duktigare på att erkänna sina fel och vara transparant. Fy tusan så lack man var.
Det hade kanske varit tillräckligt att inte ljuga. Det är fullt så intressant att följa ett spels utveckling för vad det är.
Sedan kanske han kunnat vara något duktigare på att erkänna sina fel och vara transparant. Fy tusan så lack man var.
Alternativet brukar vara att spelutvecklare inte pratar så mycket om utvecklingen alls.
Spel är ofärdiga när man pratar om dom, pratar man om något man planerat att ha med så riskerar man att prata med något som inte kommer komma med.
Sean och co förlorade givetvis förtroende med sitt luftslott, men jag är benägen att ge dem en ny chans efter vad jag har sett med deras utveckling av No man's sky sedan dess.
Tipsar om denna något gamla video: https://www.youtube.com/watch?v=O5BJVO3PDeQ
If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.