The Division pc-gratis, The Division 2 bygger ut (upp?) med skyskrapa

Robot
The Division pc-gratis, The Division 2 bygger ut (upp?) med skyskrapa

Endgame-material med med höga ambitioner.

#nyhetstips, #the-division, #the-division-2


Medlem

Är det några tappra själar som lirar detta fortfarande? Tyckte grundspelet var klart sämre än ettan men kanske är värt att plocka upp ur lådan igen om de lyckas med uppdateringar och nytt matrial?

Medlem

Tycker det verkar intressant, får se om jag har tid att testa lite själv på PTS.

Som jag förstått är det svårighetsgrad enligt våningarna
01-10 Normal
11-20 Hard
21-50 Challenging
51-80 Heroic
81-100 Legendary
Var 10:e nivå har en boss-encounter och efter man klarat av den kan man åka direkt dit och börja där framöver.

Widdz fick testa lite tidigare så han har redan en video uppe med kommentarer på det nya spelläget.

Medlem
Skrivet av Rydell1986:

Är det några tappra själar som lirar detta fortfarande? Tyckte grundspelet var klart sämre än ettan men kanske är värt att plocka upp ur lådan igen om de lyckas med uppdateringar och nytt matrial?

Vad jag känner till är Geeks-klanen fortfarande aktiv och har en kärna med riktigt dedikerade spelare. De finns på FZ/Swecs gemensamma Discord. Har varit med där tidigare men har svårt att få tid över till Division för tillfället.
https://www.fz.se/forum/trad/433658-geeks-egna-the-division-2...

Medlem

Låter som en kombination mellan Underground och den där prylen man körde i hamnen i D1. Kan nog bli häftigt, D2 är ett spel jag alltid kommer tillbaka till stötvis. Lirar som en dåre i en månad för att sedan ta ett break i ett par.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Spelade 30 våningar, blev fort tråkigt. Våningarna återanvänds med jämna mellanrum.
Gisslan situationer buggar ur med att fiender fastnar bakom stängda dörrar.
Visserligen PTS, men den buggen har funnits sedan dag ett.
Gillade verkligen Division 1, men uppföljaren har slarvats bort av utvecklaren.
Fixar en bugg som introducerar tio nya.

Medlem

Hur är Divison 1 att köra solo?

Medlem

@Miindz: Det är inga problem att spela solo, motståndet skalar beroende på hur många man är i gruppen.
Det enda du inte kan köra solo är Incursions (typ 4-manna raid) men innan du har gear för det så har du många roliga timmar att njuta av.

Medlem
Skrivet av Miindz:

Hur är Divison 1 att köra solo?

Tänkte du på det att Ubisoft ger bort Division 1 gratis på Uplay till 8 sept?
https://register.ubisoft.com/the-division/sv-SE

Om du spelar själv utan att använda build-guides kan det vara lite svårt mot tuffare fiender innan man lär sig spelet, men samtidigt en roligare utmaning.

1
Skriv svar