Hyllade strategispelet Into the Breach är gratis hos Epic

Robot
Hyllade strategispelet Into the Breach är gratis hos Epic

Från skaparna av indiepärlan Faster Than Light.

#Into-the-breach, #Subset-games


Medlem

Tack för ytterligare ett spel till min enorma backlogg jag aldrig kommer att spela igenom.

Medlem
Skrivet av legendofkarl:

Tack för ytterligare ett spel till min enorma backlogg jag aldrig kommer att spela igenom.

Hur mycket anser du vara enorm? 100+? 1000+? 10.000+?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Tyckte det var ett kul spel men det hade inte riktigt det där lilla extra som gjorde att man kunde spela hundratals timmar av FTL. Likväl så var det kul nog för att lägga runt 30 timmar på för mig så inte alls dåligt.

Skribent
Skrivet av purjo:

Tyckte det var ett kul spel men det hade inte riktigt det där lilla extra som gjorde att man kunde spela hundratals timmar av FTL. Likväl så var det kul nog för att lägga runt 30 timmar på för mig så inte alls dåligt.

Håller helt med. Ett riktigt bra spel, men det kommer inte i närheten av att mäta sig med Faster Than Light. Hoppas verkligen att vi får en uppföljare någon gång.

Medlem

Detta har väl varit gratis tidigare? Gick in i affären och hade redan ett ex.

Medlem
Skrivet av purjo:

Tyckte det var ett kul spel men det hade inte riktigt det där lilla extra som gjorde att man kunde spela hundratals timmar av FTL. Likväl så var det kul nog för att lägga runt 30 timmar på för mig så inte alls dåligt.

Körde igenom det en gång. Helt ok, men långt ifrån samma höjder som deras andra alster.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Eftersom det är gratisspel varje vecka så kanske det börjar bli dags för en ruta till höger på hemsidan som länkar nuvarande gratisspel på olika ställen. Känns lite överflöd med nyhet varje gång ett spel är gratis. Speciellt nu när det är andra gången detta spel är gratis på Epic Store så antar jag att de kommer fler spel som de kör gratis igen.

Medlem
Skrivet av baxtex:

Detta har väl varit gratis tidigare? Gick in i affären och hade redan ett ex.

Ett tecken på att det är dags att spela det.


signatur

I'm like you, I have no name.

Medlem

Provade det och det var kul! Tar lite tid att komma in i det bara.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Ankh:

Hur mycket anser du vara enorm? 100+? 1000+? 10.000+?

Jisses, 100 är ditt lägsta tal?

Över 20 är enorm!

Medlem

japp, enorm backlogg skulle jag också säga. spec om man är sån som försöker göra det mesta i dom spelen man gillar så tar det ju en sån jäääävla tid att bli klar varje gång. slutar det komma spel helt idag så har man fortfarande fullt upp tills man är 50 år gammal


signatur

//monster

Medlem

Vart sjukt besviken på Into the breach. Verkligen inget spel som höll i närheten av samma klass som FTL.

Säger inte att spelet var dåligt men levde iaf inte upp till mina förväntningar.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Jisses, 100 är ditt lägsta tal?

Över 20 är enorm!

Oj...tror min backlog är 1900 eller så...bara på steam då dvs.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Oj...tror min backlog är 1900 eller så...bara på steam då dvs.

Så, du har alltså hittat 1900 spel som du är intresserad av att spela igenom? Det i sig är ju en bedrift. Jag har 5000+ spel i mitt steam bibliotek men tror min backlog är typ 125 spel som jag lagt i en separat lista.

Medlem

Är väll tredje gången spelet är gratis nu?


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av kaealy:

Så, du har alltså hittat 1900 spel som du är intresserad av att spela igenom? Det i sig är ju en bedrift. Jag har 5000+ spel i mitt steam bibliotek men tror min backlog är typ 125 spel som jag lagt i en separat lista.

Tja, jag köper bara spel som jag vill spela. Varför ska jag annars betala för dom? Problemet är att jag fastnar oftast i samma spel.

Edit. Tror jag har runt 2100 spel på steam, men jag har redan kört igenom en del.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Tja, jag köper bara spel som jag vill spela. Varför ska jag annars betala för dom? Problemet är att jag fastnar oftast i samma spel.

Edit. Tror jag har runt 2100 spel på steam, men jag har redan kört igenom en del.

Ok, aldrig hört någon seriöst säga att de har en backlogg på 1900 spel förut.

1
Skriv svar