Speloraklet säker, Prince of Persia-remake presenteras nästa vecka

Robot
Speloraklet säker, Prince of Persia-remake presenteras nästa vecka

Jason Schreier har haft rätt förut.

#prince-of-persia


Medlem

Varför säger personer saker till Schreier för? Vet de inte att han läcker det direkt 😅

Hade gärna sett hela trilogin med Warrior Within och The Two Thrones också då jag aldrig spelade dem när det begav sig..

Warrior within hade bäst fighting med decapitacions m.m så gärna det


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv

Sands of time och de två efterföljande spelen hade varit grymt. Länge sedan man spelade dom så remakes på dom skulle vara härligt.

Medlem
Skrivet av pingkonk:

Varför säger personer saker till Schreier för? Vet de inte att han läcker det direkt 😅

Han har sagt att han vetat saker förut som började som projekt typ 7 år tillbaka som extrem exempel, när han läcker något så pratar han med personerna om det är okej för att det inte ska identifiera dom. Vilket är det viktigaste. Sen att läcka något en vecka i förväg är inte särskilt farligt

Medlem

Jag gillar trenden med remakes skarpt. Bra versioner av klassiker som faktiskt ser ut som man minns dem. Jag var övertygad om att Mafia remaken inte var en så stor uppgradering till jag såg video från originalet som jag sist spelade och såg när det släpptes. Helvete så dålig grafik och urkassa röstskådespelare. Älskade spelet, men den skiten hade jag aldrig spelat genom idag

Medlem

Hade såå hoppats på en remake av The Two Thrones

Medlem

Det lär ju bli sands of time. Men ett remake av ett 2d prince of Persia hade ju vart cool som en bonus!

Medlem

Grymt!

Spelade första gången -89 på Apple II+ (och ett par år innan det föregångaren Karateka). 😊


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Medlem

Gillade spelet som kom 2008. Det cellshadade med stor fokus på akrobatik, plattformande och samlande av blåa orber.

Tar gärna en remake på det samt dess uppföljare.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Sands of Time är en massiv nostalgitripp. Hade blivit nöjd av en enkel remaster med moderna upplösningar och 60fps+ till PC och konsoler

1
Skriv svar