Lord of the Rings Online fyller tre

Robot
Medlem
Lord of the Rings Online fyller tre

Underbart spel. Enough said!


signatur

I got a Goldenshower.

Moderator | Testpilot

Låter rätt skojj!

Synd inte fler spel gör så.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag har testat free trial ett par gånger men har aldrig fastnat blir o testa det nu igen hehe

Medlem

Bra spel! Fick dock feta problem med deras betalsystem så vågar mig inte tillbaks igen

Medlem
Skrivet av Spajdah:

Jag har testat free trial ett par gånger men har aldrig fastnat blir o testa det nu igen hehe

Har också provat trial ett par gånger. Första gången själv och då fastnade jag inte, men andra gången lirade jag ihop med en polare och då såg man sakteligen tjusningen i spelet. Kanske ett alltför underskattat MMO ändå. Ett jag definitivt hade fortsatt med, om man hade fler att spela med.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

spelar på en amerikansk server. funkar fint att raida med aussies =). det göra att jag raidar på förmiddagarna när jag har tid och kvällarna kan jag göra andra saker.

grymt bra spel

Medlem

Börjde spela "sent", för ett år sen. Men har verkligen fastnat. Det är något med spelet som bara är så bra. Kanske beror på att det inte varit så hypat som alla andra mmo som släppts och varit en besvikelse det sista.

Medlem

har varit nyfiken på detta spel men aldrig testat då ja lirat wow men kan de vara något detta? hur är spelet? likt wow i spelsätt? lätt att förstå?

Medlem

Skojjigt, hoppas de har lagt till fler saker i presentlådorna, förut var det mkt bakrecept och pirat-ögonbindlar.

Skrivet av Newguy:

hur är spelet? likt wow i spelsätt? lätt att förstå?

"Hur spelet är" är en väldigt omfattande fråga som jag tror är svår att besvara kort och koncist. Jag fastnade för det redan i BETAn och har spelat sedan dess. Om man gör det eller ej kanske beror på om man är en Tolkien-fan eller inte. Eller om man bara tycker om miljön osv.

"Likt WoW"? Nja, nje. Alltså, gränssnittet är precis som alla andra MMORPG, men grafiken och den grafiska stilen skiljer sig markant. Questerna är imo mer varierande och det är mindre grinding än i WoW.

Det är lätt att komma in i det, så det kommer du inte ha några problem med. När man börjar så startar man i en "nybörjarzon" (många som testar spelet spelar inte så länge så att de kommer ur denna zonen och baserar hela sina åsikter på just den zonen, vilket blir väldigt fel iom att det bara är en bråkdel av hela spelet och alla funktioner inte finns där, såsom crafting, AH och så vidare.) Den zonen går fram till ca lvl 5, sedan när man gjort den första instancen så kommer man ut i den "riktiga" spelvärlden och man kan möta andra spelar, börja med crafting osv.

Sedan får man nya skills mm i lagom takt och om klassen man spelar är svår eller ej beror mycket på vilken man väljer. Det varierar också om man spelar mest solo eller om man spelar i grupp, då man måste uppträda på olika sätt för att gruppen skall hantera aggro, CC och så vidare på bästa sätt, men det är mest grupp-quests på högre level som detta gäller. Hela volym 1 (sträcker sig upp till lvl 50) som de storybaserade questerna utspelar sig i är numera solo för att få fler spelare att klara av dom och fortsätta med expansionen och det som kom med den.

Spelet är inte dyrt, om du gillar MMORPG så kommer du nog gilla detta. Om inte så har du iaf gett det ett försök


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

20% rea var lite snålt tycker jag

Medlem
Skrivet av realin:

20% rea var lite snålt tycker jag

Det är 20 % rabatt på ingame items, inte på spelet i affären.

BTW, grundspelet kostar 59 kr på CDON och expansionen 99 kr så det är inte många slantar det handlar om.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar