Postal Dude är tillbaka - och den här gången har han hamnat på dårhuset

Robot
Postal Dude är tillbaka - och den här gången har han hamnat på dårhuset

Running with Scissors ger ut Postal: Brain Damaged.

#postal-brain-damaged, #shooter


NuZ
Testpilot

Haha älskar Postal spelen så detta blir nice!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Postal 4 kan nog bli helt okej när det är färdigt tror jag. Men detta ser ut att kunna bli riktigt kul!


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Detta är inget för mig. Grafiken är på tok för crappig. Då ser Postal 4 betydligt bättre ut. Tänkte köpa det senare till Steam.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Just.... No!


signatur

Enthoo Evolv ATX | Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Delid 8700K UV 1.100v | NH-D15 | 32GB DDR4 | NVME M2 960 500GB | AG271QG | Gigabyte 1080Ti | R1600T3 Edifier | Sony MDR-1A | Cerberus MK II
Corsair Gaming Sabre Optical | Windows 10 x64 Enterprise 1809 LTSC |

BurningMan på Discord | Gilla Inlägg som är bra!

Gnällkuk

Det här ser ut som en remake... från typ '99. Inget såg intressant ut alls, tyvärr :/


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Brain damaged? Passande titel för hela serien...

Medlem

För att klargöra lite här.

Postal 3 utvecklades inte av RWS, det var något rysskt företag som hade finansiella problem som slutade med att det var deras C-lag som utvecklade spelet.

Postal 4 är fortfarande ett early access spel så det har inte haft en riktigt release än.

Avstängd

Manhunt möter Doom möter Saints Row med Nintendo 64:s grafikmotor!

Medlem

Jag älskar Postal. Men det gjorde ont i ögonen att kolla på detta.

Inaktiv

Kan inte säga att jag gillar spelen speciellt mycket men humorn, humorn den är underbar.

Medlem

Ser mer ut som doom än postal..


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

För mig är Postal lite som Åsa-Nisse. Det är föråldrat, torrt och jag gissar att bara folk som växte upp med skiten kan uppskatta det...


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Undrar ifall MAGA-kepsen kommer med från start eller ifall den släpps som DLC

Medlem
Skrivet av lampis:

För mig är Postal lite som Åsa-Nisse. Det är föråldrat, torrt och jag gissar att bara folk som växte upp med skiten kan uppskatta det...

Dissar du min homeboy Åsa-Nisse? Jag ska skicka Klabbarparn på dig!

Medlem

Shit!


signatur

autograph

Medlem

Hahaha. Va fan kollade jag på?
Såg ut som världens sämsta spel, åtminstone grafikmässigt!
Måste vara 5 brain damaged programmerare som gör ett sånt här uselt spel.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Hahaha. Va fan kollade jag på?
Såg ut som världens sämsta spel, åtminstone grafikmässigt!
Måste vara 5 brain damaged programmerare som gör ett sånt här uselt spel.

Inte såg det ut som ett mästerverk, men att veta om programmerarna gjort ett bra jobb eller inte genom en alpha-trailer är rätt så skillat. Skillnad på grafik och kod, right?

Medlem
Skrivet av lampis:

För mig är Postal lite som Åsa-Nisse. Det är föråldrat, torrt och jag gissar att bara folk som växte upp med skiten kan uppskatta det...

Åsa-nisse är en bra svensk klassiker allt..
https://m.youtube.com/watch?v=g-m4Eu6mkvk

Att jämföra åsa-nisse med något som är så smaklöst i sammanhanget som postal är ja det är väl lite som att svära i kyrkan typ,..

Medlem

Oh hell no!!! Länge leve Postal 2 !

Medlem

Men alltså, postal 4 är väl inte ens färdigt än? Vill ju iaf minnas för 1-3 månader sen att steam versionen skulle vart i alfa? Fokus på att bli klara med det kanske innan ni börjar med något nytt?

Inaktiv

Om man bara ska döma spelet utifrån denna trailer så är jag inte särskilt intresserad alls. Charmen för mig med Postal 2 var att man hade ganska alldagliga saker man skulle utföra som att köpa mjölk eller gå på cirkus men att det alltid spårar ut fullkomligt med Al-Qaida och knasigheter. Sen är ju övervåldet vad det är men man får take it or leave it, så att säga. En kul detalj var att grafiken för blodpartiklarna som strömmade ur ens fiender var små hjärtan för att kringgå nån sorts rating att det var för våldsamt.

1
Skriv svar