Vilka är dina första intryckt av Marvel's Avengers?

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Jag håller med dig, men du är 10 år för sent ute, det där är ingen nyhet, det där är spelmarknaden 10 år bakåt, sådär har det sett ut länge nu, och visst vi har makt med plånboken, men en jävla fisk i havet, ingen kommer märka ens varför spelen floppar, dom tror bara att ingen ville ha det, eller fel tid på året.. DOm kommer tänka, jaha, vi kanske ska lägga ner alla dlc, och allt skit vi säljer för miljarder, för vi sålde bara 3miljoner av spelet, och inte 4 miljoner som beräknat? Jag förstår dig, och tycker det är en god tanke, men du är alldeles för sent ute, det här borde ha hänt 5-10 år sen när allt började... Det är norm idag..

Ja. Asså världens mest sålda spel genom tiderna är GTA V. Och är en enorm kassako för Rockstar. Så jag förstår varför alla spel nu för tiden vill kopiera en sådan liknande affärsmodell. Det är business as usual...

Medlem

47 timmar och jag har fortfarande kul.

Att köra in gamla drivrutiner (446.14) fixade (nästan) alla mina krasher.

Medlem
Skrivet av Waliant:

Jag bokstavligen hatar skiten. Detta är höjden av girighet. Hoppas Square Enix köps upp av EA och går Westwood-döden.

Vad är höjden av girighet? Att de släppte spelet?


signatur

I drank what?

MEG
Medlem
Skrivet av JonseredRocks:

Känns PENIS!!

Du menar att det är ett skönt spel?


signatur

Death is only the beginning

Inaktiv
Skrivet av Waliant:

Jag bokstavligen hatar skiten. Detta är höjden av girighet. Hoppas Square Enix köps upp av EA och går Westwood-döden.

Prima exempel på en "Jag läste att spelet var dåligt på 9gag, då ska jag oxå tycka så"-person.

Det kostar 60€ som alla andra nya spel, ja jäklar vad girigt.

Farornas Konung
Skrivet av MEG:

Du menar att det är ett skönt spel?

Haha.. Självklart!

12
Skriv svar