Formkurvan för Call of Duty börjar starkt, men fortsätter sämre

Robot
Formkurvan för Call of Duty börjar starkt, men fortsätter sämre

Lyckligtvis bryts trenden rejält med 2019 års Modern Warfare.

#call-of-duty, #formkurvan


Medlem

Ja, så är det. Jag håller med.
Men jag har gillat nästan alla. Utom BlOps4.


signatur

autograph

Medlem

cod4 var så jävla roligt med mods tex promod
mw2 rena motsatsen, trodde dom skämtade om att ta bort dedicated servers och modtools.

Medlem

Spenderat mest tid med Cod 2 på bolt action only-servrar. Fantastiskt spel när det begav sig. World at War ligger rätt nära hjärtat med, älskade soundtracket i det spelet samt den lite mer mogna stilen jämfört med Cod 4.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

CoD2 var bäst


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av eessah:

cod4 var så jävla roligt med mods tex promod
mw2 rena motsatsen, trodde dom skämtade om att ta bort dedicated servers och modtools.

MW2 hade dessutom låst fov på typ 55-60. Köpte aldrig skiten utan bara testa på någon gratishelg men blev ändå besviken trots superlåga förväntningar. Vilket jävla skitspel MW2 var, antar det främst var consoletards som tyckte det var bättre. Kom även ihåg det fanns många hönshjärnor som inte fatta grejen med dedicated servers och modtools. Idioter som oftast älskade de nya spellägen de införde i MW2, men inte fatta att flera utav dem kom just från MW1 moddar x).

Medlem

Tycker denna kurva reflekterar väldigt bra över hur jag och min omgivning sett på cods utveckling, coolt 😁
Cod 4 är bäst för sin tid, helt klart.


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Brukar gilla Treyarchs cod mycket mer än respawn eller infinity ward


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Inaktiv

Brukar gilla Infinity Wards lite mer verklighetsankrade tolkningar mer än Treyarchs lite mer foliehatt-inspirerade stories. Men båda är bra.
Hade bestämt mig för att sluta betala 65€ för 4h fet kampanj och samma multiplayer på repeat efter Ghosts. Men sen kom MW och det såg så najs ut och marknadsfördes som "verkligare", i ett moment of weakness köpte jag det ändå. Älskade kampanjen, och även multiplayern kändes lite nytt. Warzone är bland de enda BR spelen jag tycker är kul med. Synd att spelet är 250gb stort.

Medlem

Jag upptäckte att jag gillade Infinity Ward mer än Treyarch.
Vet inte exakt varför men det är något med känslan.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Sapiens:

MW2 hade dessutom låst fov på typ 55-60. Köpte aldrig skiten utan bara testa på någon gratishelg men blev ändå besviken trots superlåga förväntningar. Vilket jävla skitspel MW2 var, antar det främst var consoletards som tyckte det var bättre. Kom även ihåg det fanns många hönshjärnor som inte fatta grejen med dedicated servers och modtools. Idioter som oftast älskade de nya spellägen de införde i MW2, men inte fatta att flera utav dem kom just från MW1 moddar x).

Just ja foven ändrade dem ju också 😂 måste ha förträngt allt elände.

Dock minns jag att man prövade någon pcw, man kunde spara perks till nästa runda osv. Så man la en airstike i deras spawn..

1
Skriv svar